طرح حامیم در جهت عمل به مطالبه مقام معظم رهبری است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با بیان اینکه دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اساتید برجسته و توانمند استانی و  ۸۵ نفر از دانشجو معلمان خواهر و برادر در سالن همایش پردیس علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: طرح حامیم در جهت عمل به مطالبه مقام معظم رهبری می باشد.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴ 28 May 2024

به گزارش تابناک اردبیل،حجت الاسلام حمیدوند هشتم خرداد در دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی که در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: طرح حامیم در جهت عمل به مطالبه مقام معظم رهبری در سخنرانی ۱ خرداد ۱۳۹۸ در دیدار رمضانیه دانشجویان در خصوص حلقه های میانی است که امسال سومین سال برگزاری این طرح در کلیه دانشگاههای کشور می باشد.

وی عنوان کرد: این طرح با هدف آگاه سازی و آماده سازی دانشجویان برای حضور بهتر و مؤثرتر در جامعه اجرا می شود تا بتوانند در فعالیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ورود پیدا کنند.

حمیدوند، تقویت انگیزه برای نقش‌آفرینی و حضور میدانی در دانشگاه‌ها، امیدآفرینی و تقویت نشاط و روحیه ‌فعالیت‌های جمعی، استعدادسنجی و بهره حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان را از جمله اهداف طرح حامیم برشمرد.

وی ادامه داد: از جمله کارگاه ها و نشست های برگزار شده در این دوره می توان به کلاس آموزشی (نقش بازی های تربیتی در رشد و پرورش دانش آموزان)، کارگاه (سبک زندگی اسلامی )، تریبون آزاد و نشست علمی معیار ارزش اخلاقی  (اخلاق معلمی ) اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار