اختصاص هفت میلیارد ریال برای توسعه آبرسانی

فرماندار نیر از اختصاص هفت میلیارد ریال برای توسعه آبرسانی شهر نیر و کورائیم خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 14 April 2015
به گزارش ایرنا، اکبر صمدی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آبرسانی شهرهای نیر و کورائیم گفت: یک میلیارد و 300 میلیون ریال برای تکمیل و بهره برداری آبرسانی شهر کورائیم شامل حفر و تجهیز دو حلقه چاه و تاسیسات و تجهیزات آن ، یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای

اصلاح و توسعه آبرسانی شهر کورائیم و چهار میلیارد و 500 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات مدیریت بحران سهم شهرستان برای خرید یک دستگاه تانکر آبرسانی و پمپ های اس پی و لجن کش برای مواقع بحرانی و اضطراری اختصاص یافته است.

وی همچنین با اشاره به اختصاص 23 میلیارد ریال از محل اعتبارات و تبصره 22 بودجه سال 93 خواستار تسریع در عملیات اجرایی این پروژه شد.

به گزارش ایرنا ، عبدالحسین حسن زاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل هم در این جلسه از اختصاص دو میلیارد ریال برای اصلاح ، توسعه و نگهداری شبکه آبرسانی نیر و کورائیم و یک میلیارد ریال برای توسعه ساختمان اداری آب و فاضلاب شهری نیر و ایجاد

ساختمان مرکز شهر کورائیم خبر داد.

وی در زمینه احداث تصفیه خانه شهر نیر و انتقال فاضلاب شهری آن اظهار کرد: امسال 290 میلیارد ریال برای اجرای پروژه فاضلاب و تصفیه خانه شهر نیر اختصاص یافته است.

وی به پیش بینی 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سال 95 به این پروژه اشاره کرد و افزود: سازه اصلی تصفیه خانه و حوضچه های رسوب گیر و هوادهی حداکثر تا هفته دولت سال جاری تکمیل شده و تاسیسات و تجهیزات این تصفیه خانه نیز تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه به خط انتقال شبکه فاضلاب شهر نیر اشاره کرد و گفت: شش کیلومتر از این شبکه باقی مانده که تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

شهرستان نیر در 35 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار