استاندار اردبیل گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برای برگزاری پیاده‌روی اربعین ۱۴۰۳، با تمام توان تلاش کنند.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲ 19 June 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سید حامد عاملی ۳۰ خرداد در جلسه ستاد هماهنگی پیاده روی اربعین حسینی تصریح کرد: پیاده روی اربعین رویداد مهم و حرکتی عظیمی است و در جهت اعتلای مکتب امام حسین (ع) و زمینه سازی برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) تاثیرگذاری بسیار ویژه و مهمی دارد.

وی با اشاره به انتظارات و نیازمندی موکب‌های اربعین حسینی، بر برگزاری نشست و شناسایی نیازمندی‌های موکب‌ها و هماهنگی برای مدیریت متمرکز و یا برنامه ریزی و تقسیم وظایف بین ستاد بازسازی عتبات و عالیات و موکب‌های اربعین تاکید کرد.

استاندار اردبیل مشارکت دستگاه‌های مختلف از جمله علوم پزشکی، حمل و نقل، هلال احمر، غله، شهرداری، صمت، جهاد کشاورزی، حج و زیارت، شرکت نفت، گمرک، صدا و سیما و سایر دستگاه‌های مرتبط در رویداد اربعین را یادآور شد و خواستار اقدام هر کدام از دستگاه‌ها در تامین اقلام مورد نیاز برای خدمت رسانی در پیاده روی اربعین شد.

عاملی با اشاره به اقدامات خودجوش و مردمی موکب‌های اربعین، واگذاری برخی مسئولیت‌ها در روند پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین ع به موکب‌ها را یادآور شد و گفت: اصلی‌ترین وظیفه دستگاه‌های دولتی نظارت بر عملکرد موکب‌ها و نظم بخشی به روند امور است.

وی بیان کرد: تشکل‌های مردمی هم که به صورت خودجوش در روند اجرای پیاده روی اربعین فعالیت می‌کنند، استقبال می‌شود و لازم است همکاری‌های لازم با این تشکل‌ها در دستور کار باشد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار