معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری، ۱۹۹ طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان تحت حمایت به مرحله اجرا درآمده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵ 30 June 2024

به گزارش تابناک اردبیل، جهانبخش نژادجواد دهم تیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای خانوار تحت حمایت یکی از راهکار‌های موثر کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر است.

وی افزود: در سال‌جاری با اعطای تسهیلات اشتغال و خودکفایی برای ۱۹۹ نفر از مددجویان فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.

نژادجواد با اعلام اینکه از این تعداد، ۱۵۷ مددجو با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه از بانک‌های عامل وارد بازار کار شده‌اند، بیان کرد: ۴۲ فقره تسهیلات بانکی نیز از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در این راستا بیش از ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه توسط بانک‌های عامل و صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت شده تا بتوانند اشتغال مورد نظر خود را ایجاد کنند.

وی یادآور شد: کمیته امداد بر مبنای استعداد و توانایی خانوار تحت حمایت و پس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد آن‌ها را جهت دریافت وام به بانک‌های عامل معرفی می‌کند تا در طول اجرای طرح با مشکل کمتری روبه‌رو شوند.

نژادجواد خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری گسترده‌تر بانک‌های عامل شاهد افزایش چشمگیر پرداخت تسهیلات تکلیفی به مددجویان تحت حمایت باشیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار