رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت شهرداری اردبیل زمینی برای راه اندازی فوتبال ساحلی در اردبیل اختصاص یافته و تیم فوتبال ساحلی نیز راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹ 24 June 2024

به گزارش تابناک اردبیل، صمد نوتاش چهارم تیر در جلسه با رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از راه اندازی زمین و تیم فوتبال ساحلی در اردبیل خبر داد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل، زمینی برای راه اندازی زمین فوتبال ساحلی در اردبیل اختصاص یافته و قرار است زمین و تیم فوتبال ساحلی راه اندازی شود.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: پیرو جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با استاندار و شهردار اردبیل موضوع راه اندازی زمین وتیم فوتبال ساحلی با جدیت پیگیری شد و تاکیدات رئیس فدراسیون و استاندار اردبیل موضوع راه اندازی زمین و تیم فوتبال ساحلی در اردبیل درحال تحقق است.

وی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و حمایت واستقبال سازمان فرهنگی ورزشی تیم فوتبال ساحلی با نام شهرداری اردبیل در مسابقات کشوری حضور خواهد داشت و فراخوان استعدادیابی این رشته ورزشی داده می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل هم در ادامه افزود: راه اندازی زمین فوتبال ساحلی در اردبیل نهایی شده و تیم فوتبال ساحلی شهرداری اردبیل در مسابقات کشوری حضور خواهد داشت.

اباصلت ابراهیمی از تشکیل تیم فوتسال بانوان شهرداری اردبیل هم خبر داد و گفت: این تیم با همکاری و حمایت هیات فوتبال استان در مسابقات کشوری حضور خواهد داشت.

وی از اعلام آمادگی شهرداری اردبیل برای حضور در لیگ دسته دوم کشور خبر داد و از رئیس هیات فوتبال استان هم خواست تا در این خصوص مساعدت کنند.

ابراهیمی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: با حمایت و برنامه ریزی مناسب و هدفمند هیات فوتبال استان تحول و توسعه خوبی در فوتبال اردبیل به وجود آمده که حضور تیم‌های مختلف فوتبال و فوتسال اردبیل و برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و استعدادیابی بخشی از این فعالیت‌ها می‌باشد.

در این مراسم از تلاش‌ها و برنامه‌های صمد نوتاش رئیس هیات فوتبال استان اردبیل توسط رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تجلیل و قدردانی شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار