فرماندار مشگین شهر گفت: ۱۹ شعبه اخذ رای در این شهرستان آماده شده و تمام اقلام انتخاباتی امروز تحویل نمایندگان فرمانداران خواهد شد تا از نخستین ساعات فردا (جمعه) کار اخذ رای در شعب پیش‌بینی شده به خوبی پیش برود.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱ 27 June 2024

به گزارش تابناک اردبیل، شهرام محمدی هفتم تیر در جمع خبرنگاران گفت: سه هزار نیروی اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی و قضایی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان که بزرگترین شهرستان استان اردبیل از نظر وسعت و دومین شهرستان از نظر تعداد جمعیت است، سازماندهی شده‌اند.

فرماندار مشگین شهر با اشاره به استقرار ۶۰ درصد عشایر منطقه مغان در مناطق ییلاقی و دامنه‌های سبلان در این شهرستان گفت: ۶ صندوق سیار برای اخذ آرای عشایر کوچنده پیش‌بینی شده است.

وی همچنین به صادر شدن هشدار قرمز هواشناسی و جاری شدن سیل در مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: در اثر سیل برخی باغات و ییلاقات منطقه از بین رفته و جلسه ستاد بحران به ریاست استاندار و اعضای ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های اجرایی از جمله راهداری، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و امور عشایری برگزار شد تا جاده‌های ارتباطی منطقه با سرعت پاکسازی و روند ارسال اقلام انتخاباتی و صندوق‌های اخذ آرا به این روستا‌ها و مناطق سیل‌زده تسهیل شود.

شهرستان مشگین‌شهر ۱۵۵ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار