دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: اهدای هزینه جشن تولد به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در اردبیل توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فرهنگ سازی شده و با استقبال مردم روبه رو شده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳ 26 June 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام میرعباس زاده ششم تیرماه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تاکنون چند مورد هزینه جشن تولد به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در اردبیل اختصاص یافته است که دراین راستاچند زندانی جرائم غیرعمدبه آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

وی گفت: چند روز پیش هم خانم محمد حسینی، بانوی خیر اردبیلی هزینه جشن تولد خود را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کرد که دراین راستان چند زندانی خانم که جرائم غیرعمد داشتند آزادشدند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان افزود: درصدد هستیم این فرهنگ خیرخواهانه را در تمام شهرستان‌های استان ترویج کنیم که گامی بزرگ در امور خیرخواهانه است.

حجت الاسلام میرعباس زاده تصریح کرد: جوانان و نوجوانان منطقه استقبال خوبی از این موضوع داشته اند که کارت مروجان امر به معروف و نهی از منکر هم به این نوجوانان و جوانان اهدا شده است.

خانم محمد حسینی بانوی خیر اردبیلی هم گفت: از اینکه با این اقدام خیرخواهانه خوشحالی را در چند خانواده به وجود آوردم بسیار خوشحال هستم.

وی تصریح کرد: از اقشار مختلف مردم تقاضادارم در این اقدام خیرخواهانه پیشگام باشند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار