مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همایش جهاد تبیین با موضوع «انتخابات» و با حضور تعدادی از مددجویان تحت حمایت در مجتمع فرهنگی تربیتی الغدیر کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵ 27 June 2024

به گزارش تابناک اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد هفتم تیر در این همایش اظهار کرد: دولت شهید جمهور دولتی ارزشی، خدمتگزار و دولت محرومین بود که توانست عزت و اقتدار کشور را حفظ کند.

وی با برشمردن ویژگی‌های رئیس جمهور شهید، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، فردی خستگی‌ناپذیر، فساد ستیز، احیاگر تولید و قهرمان جهاد خدمت در یاری‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر و مستضعفان بود.

حسین‌نژاد یادآور شد: ما باید با الگو قرار دادن شهید آیت‌الله رئیسی و انتخاب فرد شایسته، در انتخابات پیش رو حضوری چشمگیر داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: در شرایط فعلی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی همه سعی و تلاش خود را برای به حاشیه کشاندن جامعه به کار برده‌اند، نیاز جهاد تبیین و روشنگری بیش از هرزمان دیگری احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور خانواده بزرگ امداد در انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در راستای تداوم خدمات شهید جمهور و با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح نخواهیم گذاشت تا بیگانگان برای سرنوشت ایران وایرانی تصمیم بگیرند.

همایش جهاد تبیین با هدف تشویق و ترغیب خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل همزمان در سراسر استان برگزار شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار