تکمیل پروژه‌های عمرانی مناطق محروم

استاندار اردبیل گفت: امسال تکمیل و افتتاح پروزه های عمرانی و خدماتی در مناطق محروم و روستایی این استان شتاب می گیرد.
کد خبر: ۲۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 20 April 2015

به گزارش ایرنا، مجید خدابخش در بازدید از برخی روستاهای محروم شهرستان نیر افزود: تلاش دولت تدبیر و امید بر بهره مندی مردم محروم از خدمات مختلف در بخش های اقتصادی ، کشاورزی ، تولیدی ، آموزشی و فرهنگی متمرکز شده است.

وی به اختصاص 10 میلیارد ریال برای اصلاح مسیر محور 'دورسون خواجه' نیر اشاره کرد و گفت: اجرای عملیات اصلاح محور دورسون خواجه در حال اجرا بوده و پس از آن مسیر ورودی روستای 'پیرنق' هم اصلاح خواهد شد.

استاندار اردبیل در زمینه احداث سازه تقسیم آب 'گورگور' اظهار کرد: سازه تقسیم آب گورگور سبلان با دو میلیارد و 500 میلیون ریال احداث می شود و با تکمیل آن هفت روستای پایین دست این چشمه از نعمت آب شرب سالم و آب کشاورزی بهره مند خواهند شد.

وی همچنین از اجرای ادامه طرح هادی روستای پیرنق شهرستان نیر خبر داد و گفت: فاز دوم طرح هادی روستای پیرنق با یک میلیارد ریال اعتبار اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان نیر علاوه بر رسیدگی مسائل و مشکلات اهالی برخی روستاهای محروم با حاج دده کشی قلیزاده رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.

او با قدردانی از صبر و رشادت های خانواده های معظم شاهد و ایثارگر بیان کرد: ملت ما مدیون ایثار و فداکاری ایثارگران هستند ، حق بزرگی بر گردن مسوولان نهاده شده زیرا ما هرچه داریم از فداکاری و ایثارگری ایثارگران و شهدا است.

جانباز و بسیجی نیری دده کشی قلیزاده با 84 ماه حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و شرکت در 11 عملیات غرور آفرین دفاع مقدس اکنون در کهولت سنی قرار دارد.

رزمندگان لشگر 31 عاشورا و اردبیل دلاوری های این بسیجی را در صحنه های نبرد به خاطر دارند و از آن به عظمت و بزرگی یاد می کنند.

شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار