اجرای طرح نهضت آسفالت‌ریزی در نیر

شهردار نیر از آغاز نهضت آسفالت ریزی در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 22 April 2015

 به گزارش ایرنا، صاحبعلی رام افزود: امسال بسیاری از معابر و خیابان های این شهر آسفالت خواهد شد.

وی گفت: اگر چه شهرداری به عنوان متولی بهسازی و بازسازی معابر و خیابان ها این مهم را بر عهده دارد اما نبود درآمد پایدار ، کسری بودجه ، هزینه های جاری و گسترده بودن حوزه های کاری نیازمند تخصیص اعتبارات کافی است.

وی اظهار کرد: شهرداری نیر امسال با تلاش ویژه مسوولان و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر و نیز مشارکت بخش خصوصی مصمم به راه اندازی کارخانه آسفالت بوده و با تزریق اعتبارات لازم عقب ماندگی های موجود در حوزه آسفالت معابر شهری نیر را جبران می کند.

شهردار نیر افزود: ساماندهی رودخانه آغلاغان فرصتی برای رونق گردشگری و زیباسازی منطقه بولاغلار بوده و عملیات اجرایی و ساماندهی رودخانه آغلاغان با هدف آزاد سازی مسیر رودخانه و جلوگیری از وقوع سیل های احتمالی و ساماندهی و زیباسازی حاشیه رودخانه تسریع می شود.

مهندس رام گفت: اجرای اصلاح هندسی سه راهی قره شیران نیز از دیگر پروژه های اولویت دار شهرداری نیر است و با اجرای این اقدام علاوه بر گره گشایی ترافیکی این منطقه مشکل آبیاری کشاورزان منطقه حل خواهد شد.

او با اشاره به حادثه خیز بودن نیر اظهار کرد: با توجه به آمار بالای تصادفات خودروهای عبوری از محور اصلی شهر و بخش کورائیم این نقطه یکی از حادثه خیزترین نقاط داخل شهر است که در شورای ترافیک شهرستان مطرح و مصوب شده و با پیگیری های انجام شده عملیات اجرایی و حذف این نقطه و اصلاح کانال کشاورزی به طول 100متر و پوشش کانال سنگی به طول 50 متر با گذاشتن باکس و بتون ریزی و جدول گذاری اجرا می شود.

شهرستان نیر در 30کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار