سرانه ورزشی نیر از 2 متر مربع فراتر رفت

فرماندار نیر از بالا بودن سرانه ورزشی این شهرستان نسبت به متوسط کشوری خبر داد و گفت: با اقدام های انجام گرفته هم اکنون سرانه ورزشی این شهرستان به 2.22 متر مربع رسیده است.
کد خبر: ۳۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 23 May 2015

به گزارش ایرنا، اکبر صمدی در آیین همایش پیاده روی همگانی در این شهرستان افزود: اقدام های موثری در زمینه ورزش در این شهرستان محروم انجام گرفته و در سال های اخیر تعداد قهرمانان استانی و کشوری این شهرستان نیز افزایش قابل توجهی داشته است .

سید ناصر میرمرسلی رییس اداره ورزش و جوانان نیر هم در این همایش گفت: ورزش همگانی در جامعه باید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود ودر سبد خانوار قرار گیرد و این امر تنها با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی و همکاری مردم صورت می گیرد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های انجام شده در زمینه توسعه ورزش در این شهرستان اظهار کرد: نیر موفق به کسب رتبه اول سرانه بیمه ورزشی در استان شده است .

به گفته وی ، سال گذشته یک هزار و 714 ورزشکار تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفته اند که در این رابطه نیر با توجه به جمعیت خود رتبه اول استانی را به خود اختصاص داده است.

میر مرسلی گفت: از ابتدای امسال نیز تاکنون 825 نفرتحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفته اند.

در همایش پیاده روی همگانی که بمناسبت گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر برگزار شد یک هزارو500 نفر از شهروندان نیری در منطقه توریستی بولاغلار نیر پیاده روی کردند.

شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار