فرماندار نیر:

۷ منطقه نمونه گردشگری نیر به تصویب رسید

فرماندار شهرستان نیر گفت:‌ ۷ منطقه نمونه گردشگری شهرستان نیر به مصوبه دولت رسیده است که این ظرفیتی عظیم در حوزه گردشگری این شهرستان است.
کد خبر: ۳۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 26 May 2015

به گزارش تسنیم، اکبر صمدی در نخستین همایش «زمین پاک شعار نیست» در نیر اظهار داشت:‌ شهرستان نیر ظرفیت‌های بسیار عظیمی در حوزه گردشگری و طبیعی دارد  باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه منطقه استفاده کرد.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به جایگاه شهرستان نیر برای جلب و جذب گردشگران و مسافران تصریح کرد:‌ در حال حاضر 40 درصد مسافران و گردشگران ورودی به استان اردبیل از شهرستان نیر وارد می‌شوند.

وی با بیان اینکه 7 منطقه نمونه گردشگری شهرستان نیر به مصوبه دولت رسیده است، گفت:‌ جاذبه‌های گردشگری متعدی نیز در شهرستان نیر وجود دارد که باید سرمایه‌گذارانی را برای شکوفایی این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها جذب کنیم.

صمدی بیان کرد: اجرای قانون جامع مدیریت پسماند یکی از برنامه‌های اساسی است که در دستور کار قرار گرفته و باید از این امر در راستای کاهش تولید زباله در منطقه استفاده کرد.

فرماندار شهرستان نیر افزود:‌ سازمان‌های مردم‌نهاد برای کاهش سرانه تولید زباله در شهرستان نیر تشکیل شده است و این امر نقش بسزایی در حفظ طبیعت و محیط زیست منطقه داشته که باید از این ظرفیت‌ نهادهای مردمی به نحو احسن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نیر همه ساله میزبان گردشگران میلیونی از داخل و خارج از کشور است، تصریح کرد:‌ باید تدابیری اتخاذ کنیم تا این گردشگران با استفاده مناسب از ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی هیچ گونه تخریبی به محیط زیست وارد نکنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار