امکان توسعه شهرستان نیر با مشارکت جدی مردم

امام جمعه نیر گفت: توسعه شهرستان نیر با مشارکت جدی مردم ممکن است.
کد خبر: ۳۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 27 May 2015
حجت الاسلام میکائیل مقدسی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی نیر افزود: مسوولان و مردم باید همسو و همزبان با یکدیگر برای توسعه و عمران این شهرستان محروم تلاش کنند.

وی اظهار کرد: مردم همواره پشتوانه حکومت و حاکمیت بوده و حمایت و همراهی خود را در سال های پس از انقلاب ثابت کرده اند و این روند همچنان باید ادامه یابد.

حجت الاسلام مقدسی بر لزوم تقویت نقاط قوت فرهنگ عمومی و پوشش نقاط ضعف آن تاکید کرد و گفت: انجام طرح های مطالعاتی و پژوهشی در این زمینه ضرورت دارد.

امام جمعه شهرستان نیر در زمینه ساماندهی برنامه های مذهبی و مناسبتی بیان کرد: هر جا کارها به دست مردم سپرده شد موفق بودیم ولی زمانی که این برنامه ها شکل اداری به خود گرفته دچار مشکل شده ایم.

به گزارش ایرنا ، فرماندار نیر هم در این جلسه گفت: دولت تدبیر و امید از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این شهرستان حمایت می کند.

اکبر صمدی افزود: در سال های اخیر اقدامات مثبتی در زمینه جذب سرمایه گذار در این شهرستان انجام شده و شاهد توسعه و رونق منطقه در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی استفاده از ظرفیت های موجود به ویژه در بخش های کشاورزی ، گردشگری و صنعت برای ایجاد اشتغال توسعه پایدار را ضروری دانست و گفت: تسهیل در امورات اداری برای بخش سرمایه گذاری و یاری رساندن به آنها از سوی مسوولان می تواند نوعی عامل ترغیب برای این افراد با هدف جذب سرمایه باشد.

شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار