هدف دشمنان فروپاشی کانون خانواده‌های ایرانی

حجت‌الاسلام ناصر نقویان گفت: دشمنان با ابزاری مثل ماهواره و شبکه‌های مجازی سعی در فروپاشی کانون مقدس خانواده‌های ایرانی دارند.
کد خبر: ۳۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 27 May 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام ناصر نقویان در مراسم گرامیداشت شهدای فتح خرمشهر که در مسجد قائم آل محمد(عج) برگزار شد، اظهار داشت: وجود امنیت یکی از نعمت‌هایی است که خداوند به بندگان خود ارزانی داده که خوشبختانه کشور ایران به برکت خون شهدا همانند یک کشتی قدرتمند در یک مسیر پرتلاطم حرکت می‌کند.

وی گفت: مردم ایران بعد از انقلاب، استقلال و آزادی به دست آورند که از نتایج این استقلال این است که امروز می‌بینیم آمریکا که یک روزی حتی ایران را به رسمیت نمی‌شناخت هم‌اکنون پای میز مذاکره با ایران نشسته است و اذعان به قدرت ایران در منطقه دارد.

این مدرس حوزه و دانشگاه افزود: خوشبختانه مقام معظم رهبری هوشمندانه تیم مذاکره‌کننده را راهنمایی می‌کنند چرا که کشور ما به یک مرزی رسیده است که فتنه دورتا دور ایران را فرا گرفته و باید با روحیه ایثار و بصیرت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

نقویان تصریح کرد: خانواده مهم‌ترین مکانی است که روحیه شهادت و ایثار در فرد شکل می‌گیرد که دشمنان ایران نیز با توجه به این موضوع سعی در فروپاشی کانون مقدس خانواده‌های ایرانی دارند چرا که می‌دانند تربیت فرزندان در خانواده‌های ایرانی از آن‌ها دلاور‌مردانی مانند رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به وجود می‌آورد.

وی با بیان این‌که خانواده مهم‌ترین کانون تربیت صحیح اسلامی است، گفت : دشمنان به بهره‌گیری از ابزاری مانند ماهواره و شبکه‌های مجازی قصد دارند که ارزش‌ها را در خانواده‌های ایرانی از بین ببرند که مقام معظم رهبری نیز چندین بارها به این موضوع اشاره داشته‌اند چرا که حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار بگیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار