نماینده مردم اردبیل در مجلس:

شهرستان نیر ۷۰ کیلومتر به تهران نزدیک می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از راه ارتباطی کورائیم به خلفلو ۷۰ کیلومتر از راه ارتباطی بخش کورائیم شهرستان نیر به پایتخت کشور کوتاه می‌شود.
کد خبر: ۴۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶ 30 May 2015

به گزارش تسنیم، مصطفی افضلی‌فرد در آئین کلنگ‌زنی اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت راه ارتباطی کورائیم به خلفلو اظهار داشت: برای عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت راه ارتباطی کورائیم به خلفلو 10 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که با تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده این مسیر آماده تردد برای مسافران مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه کل مسیر کورائیم به خلفلو 20 کیلومتر است، گفت: 10 کیلومتر از این محور ارتباطی در حوزه استحفاظی شهرستان نیر و 10 کیلومتر باقیمانده نیز در حوزه استحفاظی شهرستان کوثر قرار دارد.

افضلی‌فرد تصریح کرد:‌ از 10 کیلومتر از این راه ارتباطی در شهرستان نیر تاکنون 5 کیلومتر از این مسیر زیرسازی و آسفالت شده و امسال 5 کیلومتر از مسیر نیز زیرسازی و آسفالت می‌شود که امیدواریم با تکمیل و راه‌اندازی این جاده بتوانیم مردم را از ثمرات آن بهره‌مند کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: 10 کیلومتر باقیمانده در حوزه استحفاظی شهرستان کوثر نیز با رایزنی‌ها و تفاهماتی که با مسئولان این شهرستان انجام شده اجرایی و عملیاتی شده و برای تردد وسایل نقلیه مهیا می‌شود.

وی بیان کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از راه ارتباطی کورائیم به خلفلو 70 کیلومتر از راه ارتباطی بخش کورائیم شهرستان نیر به مرکز کشور کوتاه می‌شود که این امر زمینه‌ساز رضایتمندی مردم منطقه و ترددکنندگان از این مسیر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار