راه‌اندازی بنیاد خیریه «فرزانگان سبلان»

بنیاد خیریه «فرزانگان سبلان» به منظور حمایت از سالمندان و بازنشستگان در اردبیل راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۵۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 29 June 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در اردبیل برگزار شد، این بنیاد با همراهی 33 نفر از اعضای هیئت امنا و پیشکسوتان فعالیت‌های تشکل‌های مردم‌نهاد کار خود را آغاز کرد.

بنیاد خیریه فرزانگان سبلان در مسیر ارائه خدمات به سالمندان و بازنشستگان به عنوان خردمندان و فرزانگان جامعه ارائه خدمات می‌کند.

مدیرعامل بنیاد خیریه فرزانگان سبلان در این مراسم گفت: هدف از تشکیل بنیاد فرزانگان این است که سالمندان و بازنشستگان بیشتر و بهتر مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند و در جامعه به خواسته‌های به حق آنها توجه شود.

احمد مکفری افزود: هدف این بنیاد توسعه فعالیت‌های مردمی با اولویت فرهنگی، هنری، ورزشی و تقویت روحیه نشاط در بین سالمندان است، همچنین سعی ‌می‌شود برای پر کردن اوقات فراغت و فراهم کردن سلامت روحی، معنوی و اجتماعی آنها راهکاری درست و منطقی اندیشیده شود.

وی یادآور شد: در قالب این بنیاد تلاش می‌کنیم تا بستری سالم همراه با معنویت برای حضور سالمندان و تامین اوقات فراغت آن‌ها فراهم کنیم تا سالمندان دچار انزوای اجتماعی نشده و مشارکت فعال آنها را در عرصه‌های مختلف شاهد باشیم.

مدیرعامل بنیاد خیریه فرزانگان سبلان استفاده از تجارب سالمندان را به همراه تقویت فعالیت‌های تندرستی و سلامتی آنها یادآور شد و ادامه داد: در راه‌اندازی این مجموعه بیش از 33 نفر از اعضای هیئت امنا حضور دارند و اردبیل یکی از استان‌های پیشرو در راه‌اندازی این بنیاد بوده که فعالیت کشوری آن نیز انجام شده است.

مکفری گفت: امیدواریم با راه‌اندازی این بنیاد و همراهی افراد خیر و نیکوکار بتوانیم برای تقویت برنامه‌های مختلف اجتماعی،‌ فرهنگی و توانمندسازی جامعه سالمندان حرکت درستی را انجام دهیم، البته در این زمینه همراهی مسئولان امر نیز ضروری به نظر می‌رسد تا برخی از ضعف‌ها و نقص‌ها برطرف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار