تربیت ۳ هزار حافظ قرآن در استان اردبیل

مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار حافظ قرآن در این استان تربیت یافته‌اند.
کد خبر: ۶۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 13 July 2015
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز صابر، مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل، دیروز 21تیرماه در محفل انس با قرآن در اردبیل، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن به‌ویژه حفظ، قرائت قرآن و توجه به معانی و مبانی این کلام الهی بیش از همیشه مورد توجه علاقمندان و مخاطبان است.
وی تصریح کرد: برای اولین بار و به همت آقای هژبری، حافظ قرآن‌کریم، دارالتحفیض برای استعدادیابی و تربیت حافظان قرآن کریم تشکیل شده تا در این مجموعه بزرگ با شیوه‌های جدید امکان آموزش و تربیت حافظان قرآن فراهم آید.
مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: این مرکز تخصصی آموزش و حفظ قرآن‌کریم فعالیت خود را با تربیت ۵۰ حافظ قرآن آغاز کرده و هم‌اکنون تعداد زیادی از علاقمندان در اجزای مختلف قرآن کریم مشغول حفظ و تلاوت قرآن هستند.
صابر در ادامه سخنان خود افزود: در مجموع تاکنون 3000 علاقمند به کلام الهی موفق به حفظ قرآن شدند که شامل یک جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء است که این آمار کل حافظان خواهر و برادر را در بر می‌گیرد.
وی بیان کرد: تلاشمان بر این است تا با واگذاری مأموریت و مسئولیت تربیت حافظان قرآن به تشکل‌ها و مجموعه‌های غیردولتی بتوانیم در این زمینه گام‌های اساسی و جدی را برداشته و حافظان بی‌شماری را تربیت کنیم تا امکان حضور آنها در عرصه‌های قرآنی فراهم آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار