نصب مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه

صبح امروز با برگزاری آیین معارفه حجت الاسلام حسین نوری به عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان اردبیل معرفی شد.
کد خبر: ۶۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 15 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه،‌ یک وظیفه خطیر و بزرگی است که در حکومیت دینی و اسلامی نقش مهمی در رابطه با بحث‌های فرهنگی و آموزش‌های دینی در مجموعه سپاه دارد که در نظام اسلامی ما حاکمیت بر مبنای شرع پایه‌گذاری شده است.

وی گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران با تدابیر رهبر معظم انقلاب به یک قدرت بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده است که خود آمریکایی‌ها هم اذعان می‌کنند که دیگر هیچ حربه‌ای برای مقابله با ایران کار ساز نیست و در واقع قدرت جمهوری اسلامی ایران را قبول کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: امروز قدرت ایران باعث شده است که 6 کشور قدرتمند جهان پای مذاکره با ایران بنشینند و خود اذعان داشته باشند که دوران زورگویی بر علیه ایران به اتمام رسیده و مذاکره و تعامل با ایران را برای خود یک امتیاز می‌دانند.

فیاضی تصریح کرد: آمریکا در طول تاریخ ثابت کرده است که عهد‌شکن بوده و بر روی قول و قرارهای خود ثابت قدم نیست که با توجه به این موضوع قضاوت درباره توافق هسته‌ای صورت گرفته زود است.

وی بیان کرد: با فرض تایید این توافق توسط کنگره آمریکا، این کشور دست از کینه توزی بر علیه ایران و مسلمانان منطقه بر نمی‌دارد و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مبارزه با استکبار به جد ادامه داشته و از تأکیدات قرآن کریم است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تمامی عزت و عظمت کشور و نیز پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای که به آن‌ها دست یافته‌ایم را مدیون خون پاک شهدا هستیم و اگر این شهدا نبودند ایران اسلامی عظمت و قدرت امروزی خود را نداشت.

حجت‌الاسلام حسین نوری، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان اردبیل نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت:‌ مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه یک وظیفه سنگینی است که امیدواریم با عنایت خداوند و بهره‌گیری از راه و روش شهدای اسلام بتوانیم این وظیفه را به درستی انجام دهیم.

وی گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های سپاه و بسیج در حوزه‌های فرهنگی،‌ سیاسی،‌ اجتماعی و اقتصادی بسیار بالا بوده که امیدواریم از این ظرفیت‌ها در سپاه ناحیه اردبیل به خوبی استفاده کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار