معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: شهرستان مشگین شهر با سرعتی مضاعف در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 12 October 2015
ولی آذرنژاد روز دوشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی مشگین شهر افزود: در سال های اخیر اجرای پروژه های عمرانی در این منطقه در مقایسه با سایر مناطق استان شتاب بیشتری گرفته و پروژه های عمرانی این شهرستان از لحاظ کمیت و کیفیت از دیگر مناطق استان پیشی گرفته است.
او گفت: احداث همزمان چند مجموعه آبدرمانی ، تفریحی و توریستی توسط بخش خصوصی در این شهرستان در نوع خود بی نظیر است و آینده ای درخشان را برای این منطقه نوید می دهد.
وی همچنین با اشاره به اجرای پروژه بزرگ اتوبان مشگین شهر ، اردبیل اظهار امیدواری کرد به زودی با اتمام عملیات اجرایی پنج کیلومتر باقی مانده قطعه دوم این محور به سه راهی فخر آباد متصل شود.
وی تعریض و بهسازی جاده آبگرم قینرجه را گامی بسیار اساسی در رونق گردشگری منطقه دانست و از اقدامات و پیگیری های مستمر فرمانداری مشگین شهر در اجرای پروژه های عمرانی قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا ، معاون امور استانداری اردبیل در بازدید از سد احمد بیگلو نیز گفت: امسال از محل اعتبارات مهار آب های مرزی برای ادامه عملیات اجرایی این سد اعتبار قابل توجهی اختصاص یافته است.
وی افزود: سد احمد بیگلو تنها سد کشور است که عملیات احداث شبکه پایاب همزمان با احداث بدنه سد در حال انجام است.
وی اظهار کرد: با احداث این سازه و دسترسی به آب پایدار در دریاچه سد مشکل آب شرب و زراعی مشگین شهر و بخش عمده ای از روستاهای شهرستان بر طرف خواهد شد.
شهرستان مشگین شهر با 155 هزار نفر جمعیت در 85 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار