عضو کمیسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی بسته شدن پرونده ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته ای را اثبات حقانیت ملت ایران در جهان عنوان کرد.
کد خبر: ۱۴۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷ 16 December 2015
کمال الدین پیرموذن سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با حرکت سنجیده نظام جمهوری اسلامی و تعامل عزتخواه و سازنده، حقانیت ایران با قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای مهر تایید خورد.
وی افزود: پس از این اجرای گام به گام برجام موجب رفع تحریم های ظالمانه خواهیم بود که امید می رود این امر را تا یازدهم دی ماه سال جاری شاهد باشیم.
نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شکوفایی و تحقق حماسه اقتصادی را با تایید رفتار ایران شاهد خواهیم بود که در نهایت موجب افزایش ثروت ملی در آینده می شود.
پیرموذن اضافه کرد: طرفداران صهونیسم و افراطی ها از این پیروزی بزرگ دیپلماسی سیاسی کشور ناخشنود هستند که امیدوارم به دنبال این امر بیش از این منطقه را آبستن حوادث نکنند.
شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در جلسه امروز خود با تصویب قطعنامه پیشنهادی کشورهای عضو گروه 1+5 پرونده ابهامات احتمالی برنامه هسته ای ایران را بست و تمام 12 قطعنامه پیشین در این زمینه را لغو کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار