نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سهل‌انگاری و عدم حضور برخی از نمایندگان اردبیل در مجلس در صحن علنی مجلس سبب شد تا با کمترین تحرک شاهد به تصویب نرسیدن منطقه آزاد تجاری اردبیل باشیم.
کد خبر: ۱۴۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 20 December 2015

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با تاسف باید اعلام کنم که یکی از نمایندگان اردبیل در صحن حضور نداشت و دیگر نماینده اردبیل نیز به جهت پا درد از صندلی خود تکان نمی‌خورد تا رایزنی‌های لازم را برای تصویب منطقه آزاد تجاری انجام دهد.

وی افزود: این عوامل و کم تحرکی نمایندگان سبب شد تا نتوانستیم نظر مثبت دیگر نمایندگان را بگیریم و منطقه آزاد را به تصویب برسانیم.

عضو مجمع نمایندگان اردبیل یادآور شد: به لحاظ حسادتی که برخی از همکاران به دلیل پیگیری‌های بنده داشتند و همچنین سخنرانی و دفاع روشن انصاری و ترکان را دلیل عدم تصویب این لایحه می‌دانند در صورتی که دلیل اصلی عدم تصویب عدم حضور لاریجانی و طرح موضوع و آرای دو سوم نمایندگان بود که سبب عدم رای‌آوری این لایحه شد.

پیرموذن تصریح کرد: امیدواریم با 50 امضایی که جمع کردیم دوباره این لایحه در اولویت قرار گیرد تا این بار به تصویب نمایندگان برسد.

وی ادامه داد: بر اساس قوانین مجلس امکان مطرح شدن دوباره این لایحه وجود دارد ولی این بار باید نمایندگان مجلس به ویژه هفت نماینده استان در پیگیری آن سنگ تمام بگذارند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضرورت تصویب این لایحه را در مجلس و تحرک‌بخشی به نظام اقتصادی استان اردبیل بیان کرد و گفت: ایجاد منطقه آزاد تجاری اردبیل جزو ضرورت‌ها و برنامه‌های اولویت‌داری است که به جد دنبال می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
همه تون سروته یک کرباسین.واقعا متاسفم.قابل توجه مردمی که میخواهندنماینده بفرستندبه مجلس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
الان که رای نیاورد بهتره به فکرهمون منطقه ویژه نمین باشید که مثل اینکه قبلا تصویب شده بود.
از مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
نمایندگان اردبیل ومهران به هوش باشندکه نمایندگان کرمانشاه هم مخالف منطقه ازاداردبیل ومهران بودننداکنون که مرزخسروی درکرمانشاه به علت کشتارتعدادزیادی اززوارایرانی بسته می باشدنمایندگان کرمانشاه درتلاشندکه مرزرادوباره بازکنند نمایندگان اردبیل ومهران بامدرک مانع بازشدن مرزخسروی برای همیشه شوند مقابل به مثل بامدرک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
اون نماینده اردبیلی که سر جلسه تصویب غایب بوده حتما رفته بوده بچه شو برسونه با ماشین شخصیش به مدرسه و وضعیت درس بچشو از خانم معلمش بپرسه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار