بیانیه قاسم محمدی در خصوص عدم ثبت نام در انتخابات مجلس دهم:
قاسم محمدی نماینده اردبیل ، نیر، نمین و سرعین در مجلس هشتم اعلام کرد در انتخابات این دوره کاندیدا نشده است اما برای برگزاری انتخابات باشکوه و عزتمند تلاش خواهد کرد و با حضور در بین مردم به بیان ملاک های کاندیداهای اصلح خواهد پرداخت ...
کد خبر: ۱۵۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 26 December 2015

قاسم محمدی نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس هشتم در بیانیه ای اعلام کرد در انتخابات پیش رو کاندیدا نشده است.

به گزارش تابناک اردبیل ، متن این بیانیه به این شرح است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام امت( ره) و شهدای گرانقدر و با تقدیم خالصانه ترین سلام ها و ارادت قلبی به پیشگاه مبارک شما بزرگواران. فرا رسیدن هفته وحدت را گرامی داشته و با تاکید بر حفظ و تقویت وحدت امیدوارم از این مناسبت های بزرگ به شکل مطلوب برای نمایش عظیم همدلی ملت، اقوام و پیروان مذاهب بهره برداری گردد.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال " دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" مزین شده است، بی‌تردید باردیگر مردم فهمیده ایران اسلامی از هر طبقه و قشر، همچون گذشته با حضور پرشور خود در انتخابات اسفندماه 94 حماسه‌ دیگری را خلق خواهند کرد و اعتقاد خود را به ولایت و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی، به جهانیان آشکار و ثابت خواهند ساخت.

اکنون که کشور ما با به کارگیری دست اندرکاران پاک ضمیر در حال آماده سازی و پیشبرد مقدمات آزمون بزرگ انتخابات قراردارد، یقیناً دشمنان کینه‌توز نیز درصدد هستند تا از این فرصت برای رخنه در نظام مقدس ایران اسلامی و وارد کردن ضربات شیطانی، استفاده نمایند.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در مسیر حرکت الهی خویش بارها و بارها در بوته آزمایش‌های گوناگون قرار گرفته و مردم بصیر و ولایتمدار هر بار سربلندتر از گذشته دشمنان قسم خورده نظام را با حرکتی ماندگار، ناامید ساخته‌ است‌.

اینجانب به عنوان خدمتگزار کوچک ملت ایران اسلامی با سال ها تجربه در عرصه انتخابات با مراجعه جمع کثیری از دوستان، همراهان، مردم عزیز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان سلحشور، دانشگاهیان، روستائیان، ورزشکاران و اصحاب هنر و رسانه به بررسی اوضاع انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل پرداخته و به این نتیجه رسیدم در این دوره؛ برای لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، می توانم از روش های دیگر غیر از کاندیدا شدن بیشتر اثرگذار باشم. از سوی دیگر حضور و ثبت نام چهره های ارزشمند که بلاشک فرزندان این نظام و ملت هستند؛ جای هیچگونه نگرانی باقی نگذاشته است.

از این رو اینجانب قاسم محمدی به عنوان فرزند ملت و خادم آنان در مقابل حمایت های همه جانبه مردم عزیز استان اردبیل سرتعظیم فرودآورده و ضمن دعوت همگان به حضور برای زمینه سازی حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و خلق حماسه ای دیگر، از بذل محبت ها و همراهی های آنان در اصرار برای شرکت در انتخابات قدردانی می نمایم.

باورم بر این است که برگزاری انتخاباتی باشکوه و عزتمند مهمتر از کاندیداتوری امثال من می باشد اما نیک بدانید بنده حقیر سرباز ولایت و خدمتگزار ملت و رهبر خویشم و هرگز در مسیر تحقق آرمان های والا و ارزشمند انقلاب اسلامی دلسردی و یاس در خود راه نخواهم داد چراکه، قطره ای ناچیز از اقیانوس بی کران ملت عاشورایی، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی هستم.

در همین راستا به منظور پراکندن رایحه دلنشین کلام ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب و تبیین ارزش های انتخاباتی با داشتن پیشینه نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی؛ قطعا در نشست های روشنگری، سیاسی و دیدارهای چهره به چهره با مردم عزیز حضور خواهم یافت و شاخص ها و معیارهای کاندیداهای اصلح را عنوان خواهم کرد و یقین بدانید در جهت هر چه پرشور برگزار شدن انتخابات با همراهی همه عزیزانی که سال ها مرا مورد محبت و عنایت خود قرار داده اند، گام برخواهم داشت. امیدوارم در این برهه حساس چهره هایی تاثیرگذار و با برنامه برای حضور در مجلس دهم از سوی مردم عزیز برگزیده گردند.

حضور پرشور و شعور مردم هوشمند و انقلابی ایران در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به دلگرمی دوستان انقلاب اسلامی و ملت ایران و ناامیدی دشمنان تاریخی این مرز و بوم و انقلاب منتهی و در حافظه تاریخ به عنوان حماسه ای بزرگ و به یادماندنی نقش خواهد بست. تاکید حقیر تداوم این حضور قاطعانه درانتخابات پیش رو است و از همه کاندیداهای عزیز در سراسر استان اردبیل انتظار داریم از فرصت ارزشمندی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری عالمانه مقام عظمای ولایت و خون پاک شهیدان گلگون کفن برای اعلام کاندیداتوری فراهم شده است نهایت استفاده را برده و بیش از هر چیز رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی را مورد توجه جدی خود قرار داده و در رقابتی سالم؛ همراهی مردم عزیز را فرصتی مغتنم دانسته، پیوسته قدردان این ملت عاشورایی باشند.

از یاران و همراهان پرشور و ولایی خود نیز انتظار دارم با بررسی تجارب و سوابق کاندیداهای محترم؛ اشخاص صالح و توانمندی را که روحیه کار شورایی و قانونگذاری را دارند به تشخیص خود برگزیده و از این طریق در شکل گیری مجلسی توانمند سهیم گردند.

قاسم محمدی

سرباز ولایت/خدمتگزار ملت

05/10/1394


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار