استاندار اردبیل:
خدابخش اظهار کرد: گنجایش مخزن سد احمد بیگلو افزون بر 28میلیون متر مکعب است که برای تامین آب شرب و زراعی شهرهای مشگین شهر، فخرآباد و ارشق در نظر گرفته شده است .
کد خبر: ۱۵۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 01 January 2016

استاندار اردبیل گفت: امسال برای ادامه عملیات اجرایی سد احمد بیگلوی شهرستان مشگین شهر 120میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: سد احمد بیگلوی مشگین شهر در ردیف پروژه های ملی است واعتبار آن از محل مهار آب های مرزی کشور تامین می شود .

وی بیان کرد: در حال حاضر پیمانکار این پروژه در دونوبت کاری مشغول فعالیت است وپیش بینی می شود تا پایان سال 96 این سازه آبگیری شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: گنجایش مخزن سد احمد بیگلو افزون بر 28میلیون متر مکعب است که برای تامین آب شرب و زراعی شهرهای مشگین شهر، فخرآباد و ارشق در نظر گرفته شده است .

وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرمایه گذاری کلان در این پروژه و بهره مندی سه هزار و 600 هکتار از اراضی پایاب این سد بر تغییر الگوی کشت و ایجاد صنایع تبدیلی مرتبط با محصولات باغی و زراعی تاکید کرد.

ابراهیم امامی فرماندار شهرستان مشگین شهرنیزگفت : سد احمد بیگلو تنها سد فعال شمال غرب کشور است که همزمان با اجرای عملیات ایجاد بدنه سد عملیات احداث شبکه پایاب نیز در حال انجام می باشد.

استاندار اردبیل همچنین در بازدید از روند اجرایی بزرگراه مشگین شهر- اردبیل با اظهار رضایت از نحوه اجرای این پروژه مهم گفت: بزرگراه مشگین شهر اردبیل تا سال 96مورد بهره برداری کامل قرار می گیرد و نقش مهمی در توسعه همه جانبه شهرستان مشگین شهر خواهد داشت.

استاندار اردبیل در جریان سفر چهارشنبه خود به مشگین شهر از پروژه چهار بانده کردن جاده مشگین شهر، سد احمد بیگلو ، پروژه مرغداری در روستای کنگرلو و سه پروژه گردشگری در دامنه سبلان بازدید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عمو رجب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
اقای استاندار
تصمیم دارید این سد را برای پرورش ماهی به چه کسی بدهید ، تا بعد هم بگویید آبش مناسب شرب نیست باید سد دیگری احداث شود. نکند خودتان هوس پرورش ماهی دارید. تاکی می خواهید با بیت المال برای خودتان کار کنید؟
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
آقای استاندار
شما را قسم میدهیم به آنچه که خودتان اعتقاد دارید، این سد را جهت پرورش ماهی به کسی واگذار نکنید . الان از یک کیلومتری سد سبلان هم نمیشه رد شد از بس بوی گند ماهی میده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار