هفته عقب گرد بورس
در هفته ای که گذشت در تالار بورس اردبیل تعداد فروشندگان سهام در مقایسه با تعداد خریداران به صورت معناداری زیاد بود و اکثر سهام داران اردبیلی عجله زیادی برای فروش سهام خود به خرج می دادند.
کد خبر: ۲۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 18 April 2015

هفته گذشته در بورس کشور شاهد فشار زیادی برای فروش سهام از سوی سهامداران بودیم به طوری که شاخص کل با 2606 واحد کاهش به رقم 68 هزار و 78 واحد رسید.

به گزارش تابناک ، در هفته ای که گذشت در تالار بورس اردبیل تعداد فروشندگان سهام در مقایسه با تعداد خریداران به صورت معناداری زیاد بود و اکثر سهام داران اردبیلی عجله زیادی برای فروش سهام خود به خرج می دادند.

به گفته کاملی فرد کارشناس تالار بورس اردبیل، هفته گذشته در بورس اردبیل برای 54 نفر کد معاملاتی جدید برای خرید و فروش سهام و اوراق بانک مسکن صادر شد.

در معاملات هفته گذشته بورس اردبیل سهام داران 124 میلیون سهم را به ارزش 239 میلیارد و 557 میلیون ریال مورد داد و ستد قرار دادند.

بورس بازان استان اردبیلی در هفته ای که گذشت به ترتیب سهام خودروسازی زامیاد، بانک تجارت و پارس خودرو را با بیشترین میزان ارزش معاملاتی داد و ستد کردند.

بازار بورس اوراق بهادار به‌رغم امیدواری‌های فراوان معامله‌گران و استقبالی توفانی از بیانیه لوزان سوئیس، در ادامه نتوانست انتظارات را برآورده سازد.

در بازار سهام هفته گذشته معامله‌گران با توجه به کمبود نقدینگی مزمن و نگرانی از مسائل سیاسی، در نهایت افت ۷/ ۳ درصدی را تجربه کردند؛ امری که بازدهی بازار در سال جاری را به کمتر از ۹ درصد بازگرداند و باعث شد اکثر بورس بازان اردبیلی نیز از ترس تحمل ضرور و زیان برای فروش سهام خود هجوم بیاورند.

با این حال برخی از معامله گران معتقدند برای جبران ضرر و زیان افت قیمت سهام در اواخر سال گذشته باید تا اوایل تابستان دندان روی جگ گذاشت و منتظر ماند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار