نماینده اسبق اردبیل:
شهردار اسبق اردبیل گفت: در حالی که راه آهن برخی مناطق کشور در حال تبدیل به دو خطه و چهار خطه شدن است آقایان مدعی باید جوابگو باشند که چرا یک خط راه آهن اردبیل بعد از ده سال به نصف راه هم نرسیده است؟!
کد خبر: ۴۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 29 May 2015

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران در مجالس ششم و هفتم شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت کنونی طرح های عمرانی در استان اردبیل گفت: بعد از ما پروژه پتروشیمی اردبیل تبدیل به لانه گربه ها شد!

 به گزارش تابناک، وی که نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجالس ششم و هفتم بود در نشست با جمعی از فعالان رسانه ای و اجتماعی، با انتقاد از اینکه حدود 9 سال از شروع طرح پتروشیمی می گذرد و هنوز نه تنها این پروژه افتتاح نشده است بلکه حتی تکلیف آن نیز کاملا معلوم نیست افزود: در حالی که راه آهن برخی مناطق کشور در حال تبدیل به دو خطه و چهار خطه شدن است آقایان مدعی باید جوابگو باشند که چرا یک خط راه آهن اردبیل بعد از ده سال به نصف راه هم نرسیده است؟!

شهردار اسبق اردبیل با بیان اینکه بنده در هشت سالی که عضو کمیسیون عمران مجلس بودم برای تمامی مناطق استان اعتبار می گرفتم تصریح کرد: بنده هشت سال پیاپی با رای نمایندگان مناطق مختلف کشور به عضویت هیات رئیسه فنی ترین و تخصصی ترین کمیسیون مجلس (عمران) انتخاب شدم و در حالی که هشت وزارتخانه زیر نظر این کمیسیون کار می کردند، اگر بنده نماینده ضعیفی بودم ، نمایندگان دیگر مناطق کشور هشت دوره پیاپی پشت سر هم به بنده رای نمی دادند.

وی تصریح کرد: قانونگذاری وظیفه اصلی نماینده است اما تنها وظیفه نماینده نیست و در 8 سالی که بنده نماینده مردم بودم حتی یک حرکت افراطی نداشتم و یک قدم بر علیه منافع ملی بر نداشتم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سميرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
با سلام من به عنوان يك دانشجوي دكتري به اين اعتقاد و باور هستم كه آن دوره هاي مجلس واقعا طلايي بودند هر ٣ نماينده ما به فكر اردبيل بودند و هر كدام از رجال ما در مجلس عضو بهترين كميسيون ها بودند اميدوارم كه اين دوره بتوانيم بهترين انتخاب را داشته باشيم .
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
جناب نماینده و شهردار سابق !!!!! ؟؟؟؟
راه آهن و پتروشیمی و ... پیش کش . شما همون پل معروف به زیر گذر آذروش را اصلاح کن . باقی پیش کش .

در خانه اگر کس هست یک حرف بس است.
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
دوست خوب پلی بیست سال پیش با امکانات اون موقع ساخته شده.در زمان خودش هم لازم بوده هم کارشناسی.باید پرسید چرا افراد بعدی نسبت به تکمیل سیستم تخلیه اب و پمپاژ اون کاری نکردند.ضمنا از هر کسی در زمان خودش و در حیطه مس‌ئولیت اش سوال کرپ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار