استاندار جلوی آمارهای شائبه برانگیز را بگیرد
مدیرکل میراث فرهنگی اعلام کرد که از ابتدای تعطیلات نوروزی اقامت 230 هزار و 976 مسافر در این استان به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۵۸۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 04 April 2018

به گزارش تابناک اردبیل، میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین شهر روز سه شنبه 14 فروردین در گفتگو با خبرگزاری دولتی ایرنا اعلام کرد که در تعطیلات نوروز امسال 500 هزار مسافر وارد این شهرستان شده و از جاذبه های متعدد گردشگری این منطقه دیدن کردند.

او در اعلام این آمار بدون استفاده از قید «حدود» و با قطعیت گفت که با افزایش 33 درصدی در مقایسه با سال گذشته، تعداد 500 هزار نفر امسال گردشگر و مسافر در تعطیلات نوروزی به این شهرستان سفر کردند.

درست یک روز بعد و در 15 فروردین عاطف ناصری سرپرست فرمانداری سرعین که گویی در انتشار آمار با فرماندار مشگین شهر رقابت دارد با تکرار بی کم و کاست این آمار در گفتگو با ایرنا اعلام کرد که در ایام تعطیلات نوروز 500 هزار گردشگر داخلی و خارجی به این شهرستان سیاحتی سفر کردند که بیش از 30 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

تاکنون آمار مسافران و گردشگران دیگر شهرستانهای استان منتشر نشده و باید منتظر ماند و دید که فرمانداران دیگر استان در این باره بخصوص چه رفتاری از خود نشان خواهند داد.

در همین حال کریم حاجی زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل روز گذشته اعلام کرد که میزان اقامت مسافران نوروزی در این استان نسبت به سال گذشته 51 درصد افزایش یافت.

به گفته وی از ابتدای تعطیلات نوروزی اقامت 230 هزار و 976 مسافر در این استان به ثبت رسیده است.

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل هم گفت: امسال در ایام تعطیلات نوروز یک میلون و 198 هزار دستگاه در جاده های استان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال 23.3 درصد افزایش داشته است.

به گزارش تابناک اردبیل،آمارهای ارائه شده از سوی فرمانداران مشگین شهر و سرعین و مقایسه آن با آمار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و آمار راهداری در خصوص گردشگران و مسافران نوروزی ابهامات و سئوالات جدی ایجاد کرده که نیازمند شفاف سازی از سوی مقامات مسئول در استانداری اردبیل است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار