پیرموذن مطرح کرد:
نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که حمایت از تولید داخلی ضامن و عامل اساسی درکسب و حفظ استقلال اقتنصادی کشور می باشد.
کد خبر: ۵۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 08 July 2015

به گزارش ایرنا، کمال الدین پیرموذن در آیین تجلیل از واحدهای صنعتی استان اردبیل افزود: برای توفیق در رقابت بازار واحدهای تولیدی باید به سمت افزایش بهره وری حرکت کرده و از طرف دیگر دستگاه های دولتی و از جمله بانک ها از تولید حمایت عملی داشته باشند.


وی با تاکید بر حرکت به سوی استفاده از کالاهای تولید داخل اظهار کرد: برای تحقق این امر باید کالای ایرانی در رقابت پذیری حرف اول را بزند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت گذشته پول هایی را بی حساب روانه بازار کرد اما از جمله تلاش ها در شرایط کنونی دست کم پرداخت سهم بخش صنعت از محل هدفمندی یارانه هاست که مصوب شده است.

پیرموذن با ابراز خوش بینی نسبت به توافق هسته ای جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 گفت: با رفع تحریم ها برای درآمدهای عایدی برنامه ریزی داریم و پیش از هر کاری معوقات بانکی پرداخت خواهد شد تا با فراهم شدن دوباره منابع، یاریگر بخش تولید باشیم.

در ادامه این آیین 17 واحد تولیدی و صنعتی استان اردبیل از جمله سریع ترین واحد احداث شده، واحد منتخب زیست محیطی، واحد نمونه صنایع معدنی، واحد نمونه کیفیت و واحد ایجاد کننده بیشترین تعداد اشتغال تجلیل شد.

انتهای پیام /
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار