مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف ۲۲ اصله گرده بینه و ۸۹ اصله قنداق قاچاق جنگلی توسط مأموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان‌های نمین و کوثر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ 11 June 2024

به گزارش تابناک اردبیل، محمود قلی زاده ۲۲ خرداد گفت: با شناسایی قبلی مأموران منابع طبیعی و اخذ دستور قضایی این تعداد گرده بینه در شهرک صنعتی فاز ۲ در یکی از کارگاه‌های چوب با همکاری پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ۸۹ اصله قنداق قاچاق جنگلی در شهرستان کوثر با همکاری عوامل انتظامی توقیف و ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه سه نفر متخلف نیز دستگیر و به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

مدیرکل منابع طبیعی استان اردبیل بیان کرد: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق و بازدید از کارگاه‌های چوب با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

قلی زاده افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع رسانی کنند تا از تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود.

وی از مردم و دوستداران طبیعت خواست؛ در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هرگونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار