مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اردبیل گفت: علاوه بر اجرای ۳۲ برنامه استانی و ۱۵ برنامه ملی، بیش از ۲۵۰ نوع برنامه و فعالیت علمی، ادبی، هنری و مذهبی در سطح مراکز کانون برای تابستان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶ 10 June 2024

به گزارش تابناک اردبیل، ملیحه ملک‌زاده ۲۱ خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با شعار «تابستونتو بساز» پرداخت و اظهار کرد: در ۲۳ مرکز استان اردبیل بیش از ۵۰۰ کارگاه آموزشی و برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، عملی، آموزشی و... برای کودکان و نوجوانان در فصل تابستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۵۹۰ نفر از کودکان و نوجوانان استان اردبیل عضو کانون پرورش فکری هستند که پیش بینی می‌شود با آغاز برنامه‌های تابستانی تعداد اعضا افزایش یابد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اردبیل عنوان کرد: علاوه بر اجرای ۳۲ برنامه استانی و ۱۵ برنامه ملی، بیش از ۲۵۰ نوع برنامه و فعالیت علمی، ادبی، هنری و مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان برای تابستان در نظر گرفته شده است که با توجه به در پیش بودن ماه محرم و صفر عمده برنامه‌های مذهبی در این باره خواهد بود که پیش بینی می‌شود با استقبال کودکان و نوجوانان روبرو شود.

ملک‌زاده از افزاش ۹۵۰۰ جلد کتاب جدید به قفسه کتاب‌های کانون استان خبر داد و افزود: در مجموع ۲۶۲ هزار و ۷۶۵ جلد کتاب در کتابخانه‌های مراکز کانون استان وجود دارد.

راه‌اندازی ۴ کتابخانه سیار در سطح استان اردبیل

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان از راه‌اندازی ۴ کتابخانه سیار در سطح استان خبر داد و گفت: این ۴ کتابخانه سیار در سطح شهرستان‌های مشگین‌شهر، پارس‌آباد، گرمی و کوثر فعالیت خواهند کرد.

ملک‌زاده تصریح کرد: هر کتابخانه سیار به ۲۰ روستا بصورت رایگان ارائه خدمات می‌دهد و این کتابخانه‌های سیار از تیر ماه امسال فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

وی گفت: نمایش فیلم در سینما‌های مراکز، اجری برنامه و نمایشنامه در مناطق محروم، رونمایی کتاب، برگزاری جلسات آموزشی نقد کتاب، برگزاری برنامه گذرگاه تاریخ به مناسبت هفته اردبیل، شعرخوانی و... از جمله سایر برنامه‌ها در فصل تابستان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اردبیل افزود: در بحث عمرانی نیز در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ درصد بودجه عمرانی افزایش داشته است و در تمامی مراکز نیز بحث تعمیر، بازسازی و تجهیز مراکز کانون را شروع کردیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار