فرماندار شهرستان گرمی گفت: فاز اول مجتمع آبرسانی موران که روستاهای مختلفی را دربرمی‌گیرد با تامین اعتبار به سرعت تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۱۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 14 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، میر علی رحیمی‌زاد عصر چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات آبرسانی در گرمی اظهار کرد: با راه‌اندازی فاز نخست این کارخانه علاوه بر ایجاد اشتغال جوانان بیکار منطقه، زمینه خوبی را در رونق اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی شاهد می‌شویم.

وی با اشاره به تهیه برش‌های استانی و شهرستانی در توسعه اقتصادی بر مبنای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تصریح کرد:‌ امیدواریم با تأمین زیرساخت‌های لازم هر چه زودتر شاهد افتتاح فاز اول کارخانه شیرآلات قهرمان باشیم.

فرماندار گرمی با بیان اینکه تأمین آب شرب این کارخانه که تاکنون دو میلیارد تومان هزینه در بر داشته جز برنامه‌ریزی‌های جدی است، گفت: این کار نیازمند همت جدی شرکت آب و فاضلاب روستایی است.

رحیمی‌زاد افزود: در صورت تکمیل پروژه آبرسانی به این کارخانه و تأمین آب شرب آن فاز اول این کارخانه افتتاح می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان گرمی از آب به عنوان مهمترین مؤلفه توسعه روستایی خبر داد و بیان کرد: ما مشکلات روستاییان را در این حوزه احصا کردیم و دغدغه جدی ما رفع این نارسایی‌هاست.

وی اضافه کرد: تأمین آب سالم و بهداشتی به عنوان مهمترین نیاز زندگی، مهاجرت روستاییان را به حداقل می‌رساند.

رحیمی‌زاد ضرورت تکمیل پروژه‌های آبرسانی روستایی به ویژه تکمیل مجتمع‌های آبرسانی را یادآور شد و ادامه داد: امیدواریم در این زمینه با قوت و قدرت بیشتر اقدام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کمبود آب آشامیدنی در روستاهای گرمی به ویژه بخش موران دغدغه جدی ماست که امیدواریم هر چه سریعتر تکمیل فاز یک مجتمع آبرسانی موران را شاهد باشیم.

رحیمی‌زاد بر اختصاص اعتبار بیشتر به این مجتمع در سال‌جاری قول مساعد داد و در این جلسه بر تکمیل پروژه‌های آبرسانی شهرک صنعتی، موران، ایلخی، دمیرچی و برزند تاکید شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار