رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه برجام دستاورد خاصی برای کشورمان نداشته و به تخاصم دشمن کمک کرده است، گفت: جالب است غربی‌ها بعد از برجام بیشترین تهدید را انجام دادند در حالی که باید رفع تحریم‌‌ها را شاهد باشیم.
کد خبر: ۲۳۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 01 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، سهراب صلاحی پیش از ظهر امروز در جمع اساتید دانشگاه‌های اردبیل اظهار کرد: ما امروز با جرأت و توان مضاعف قدرت برتر و فائق منطقه‌ای و حتی در معادلات جهانی هستیم به طوری که در قالب جمهوری اسلامی ایران امروز قطب عظیم مبارزه با استکبار جهانی و زورگویان عالم شکل گرفته است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: تنها راه نجات کشور از مشکلات و نارسایی‌های موجود لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری است که با تدبیر حکیمانه نظام اسلامی را عالی و شایسته مدیریت می‌کند.

صلاحی ماهیت و اصالت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران را سرنگونی حاکمیت ظالمان و برقراری حاکمیت مستضعفان توصیف کرد و افزود: در همه عرصه‌های جمهوری اسلامی ایران امروز به یک کانون قدرت برتر از علم و فناوری‌های جدید گرفته تا حوزه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده و باید قدر سرمایه‌های داخلی را بدانیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور بیان کرد: اگر سال‌ها است که مقام معظم رهبری بر اصل اقتصاد مقاومتی تاکید دارند از آن جهت است که حقیقت این اقتصاد حرکت در مسیر رشد و بالندگی است که می‌تواند نقطه تحول‌آفرینی برای جمهوری اسلامی ایران و قدرت‌نمایی کشورهای منطقه محسوب شوند.

صلاحی جنگ‌افروزی استکبار جهانی را نتیجه نابخردی رفتار و حرکت غیرمنطقی آنها توصیف کرد و گفت: ما هر کجا پا به رکاب رهبری بودیم پیروزی را نصیب خود کردیم.

وی افزود: امروز در عرصه اقتصادی نیز اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری و موضوع اقتصاد مقاومتی عمل کنیم و کمتر در شعار بمانیم قطعا پیروزی نصیب ما خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور قدرت بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی یادآور شد و گفت: ما امروز از یک جهش علمی و فناوری‌های جدید خوب برخوردار هستیم و در سایه همین قدرت‌نمایی است به آمریکا و همدستان مزدور آنها اجازه نمی‌دهیم کشورمان را مورد تهدید قرار دهند که این جز ظرفیت عالی پشتیبانی و مشارکت مردم و تبعیت از خط ولایت چیز دیگری نیست.

صلاحی شکست واقعی دشمن را در جنگ‌افروزی‌های منطقه‌ای یادآور شد و اظهار کرد: جنگ‌های رخ داده در تاریخ نشان می‌دهد که همه مستکبران و زورگویان عالم باید طعم تلخ شکست را بپذیرند و یقین داریم که آمریکا نیز به عنوان شیطان بزرگ با شکست و ذلت منطقه را ترک خواهد کرد.

وی به دشمنی‌های منطقه‌ای آل سعود و رفتارهای نابخردانه شاهان عربستان اشاره کرد و گفت: عربستان نتیجه این خودفروختگی خود را خواهد دید و بیشتر از هر روز دیگر غرق گرفتاری‌ها و مشکلات داخلی خواهد بود.

تحریم‌ها بعد از برجام تشدید شده است

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه برجام دستاورد خاصی برای کشورمان نداشته و به تخاصم دشمن کمک کرده است، افزود: جالب است غربی‌ها بعد از برجام بیشترین تهدید را انجام دادند در حالی که انتظار می‌رفت با برجام رفع تحریم‌ را شاهد باشیم.

صلاحی غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را یادآور شد و افزود: دولتمردان باید این اصل را فراموش نکنند که آمریکا در هیچ مقطع تاریخی قابل اعتماد نبوده و همواره جزو سردمداران خیانتکار و خائن به شمار می‌رود.

وی ضرورت حل مشکلات اقتصادی کشور با سر و سامان دادن به وضعیت تولید و نظام بانکی را یادآور شد و گفت: باید نظام بانکی اصلاح شود چرا که با این شرایط که بانک‌ها تسهیلات پرداخت می‌کنند هیچ فرد عاقلی حاضر نمی‌شود سرمایه‌گذاری کرده و در حل مشکلات اقتصادی گام بردارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار