انتخابات هیات مدیره زنبورداران و تولیدکنندگان عسل ایران در اردبیل برگزار شد و عبدالرضا بیگناه به عنوان رئیس، محمدعلی پورسلیمان به عنوان نایب رئیس، سید فردین صفوی به‌عنوان خزانه‌دار، سیدعلی حجازیان به عنوان منشی انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 27 May 2015

به گزارش تسنیم ،انتخابات هیات مدیره انجمن زنبورداران و تولیدکنندگان عسل ایران که با حضور تولیدکنندگان عسل و زنبورداران در اتاق بازرگانی استان اردبیل برگزار شد، عبدالرضا بیگناه به عنوان رئیس، محمدعلی پورسلیمان به عنوان نایب رئیس، سید فردین صفوی به عنوان خزانه دار،سیدعلی حجازیان به عنوان منشی، محمدعلی شجاع پور به عنوان عضو هیات مدیره، عبادالله قضایی و لطیف پرکاری به عنوان اعضای علی البدل و بابک بیگناه و مرتضی رفیق صادقی به عنوان بازرسین انجمن به مدت سه سال انتخاب شدند.

عبدالرضا بیگناه رئیس هیات مدیره انجمن زنبورداران و تولیدکنندگان عسل ایران  با اعلام این خبر،گفت: این انجمن مسئولیت کشوری دارد و در این انتخابات دو نفر از اعضای هیات مدیره از استان های گیلان و زنجان انتخاب شده است.

وی افزود: کیفیت بخشی به عسل ایران، ساماندهی قیمت و کیفیت عسل، تولید عسل ارگانیک، تولید عسل تمام کوچ و نیمه کوچ، متمایز کردن عسل خالص از عسل های تقلبی و غیره، جمع‌آوری عسل‌های کنار جاده ای از تمام جاده‌های کشور و توسعه این حرفه و تبدیل آن به یک صنعت از اهداف انجمن زنبورداران و تولیدکنندگان عسل ایران است.

رئیس هیات مدیره انجمن زنبورداران و تولیدکنندگان عسل ایران شهرت عسل ایران را ناشی از تنوع گیاهی متنوع در کوهپایه‌های ایران دانست و تصریح کرد: وزارت جهادکشاورزی و مسئولین ذیربط در جهت رفع مشکلات این حرفه تلاش کنند.

بیگناه افزود: این قشر زحمت‌کش که در کوهپایه ها با چادرنشینی و مشقات خاص، این نعمت الهی را تولید می کنند و در اختیار مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار می‌دهند، دولت نیز در قالب ارائه سوپسید، از این قشر حمایت کند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار