رئیس بسیج سازندگی خلخال:
رئیس بسیج سازندگی شهرستان خلخال گفت: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی به طرح‌های اشتغال در خلخال زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را در این شهرستان فراهم سازیم.
کد خبر: ۴۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 02 June 2015

به گزارش تسنیم، بیوک خسروی در آئین بهره‌برداری از واحدهای زنبورداری افتتاحی از محل اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی در بخش خورش‌رستم خلخال اظهار داشت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی در توسعه اشتغال و محرومیت‌زدایی در شهرستان خلخال داشته که در همین راستا تلاش و جدیت بر توسعه و گسترش این طرح‌ها در نقاط مختلف شهرستان خلخال است.

وی با اشاره به طرح‌های مختلف اجرا شده توسط بسیج سازندگی خلخال افزود: این طرح‌ها با هدف اشتغالزایی و رفع محرومیت از مناطق مختلف خلخال اجرایی و عملیاتی شده و در قالب آن تلاش می‌شود تا بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را در مورد لزوم  تحقق اقتصاد مقاومتی در این منطقه با اجرای این گونه طرح‌های زودبازده عملیاتی کنیم.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان خلخال تصریح کرد: در حال حاضر 5 واحد زنبورداری با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی در منطقه خورش رستم خلخال به بهره‌برداری رسیده که انتظار می‌رود با راه‌اندازی این واحدها شاهد تولید 20 تن عسل توسط این طرح‌های سازندگی در این منطقه باشیم.

خسروی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای بهره‌برداری از این واحدهای زنبورداری و تولید عسل در خورش رستم خلخال بیان کرد: بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از این طرح‌ها پرداخت شده تا بتوانند فعالیت اقتصادی خود را آغاز کنند.

وی گفت: اجرای این طرح‌ها نقش و تاثیر بسزایی در افزایش تولیدات و اشتغالزایی در منطقه دارد که در همین راستا حمایت از اجرا و راه‌اندازی این طرح‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان خلخال انجام می‌شود تا شاهد ثمرات و نتایج مثبت و موثر در این حوزه در سطح شهرستان خلخال باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار