مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ۱۵ هزار و ۶۹۳ نفر در این استان از بهزیستی مستمری دریافت می کنند.
کد خبر: ۴۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 03 June 2015

به گزارش مهر، رویا احمدیان در حاشیه جشن نیمه شعبان ویژه خانوارهای تحت پوشش بهزیستی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: ۵۲ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی استان است که از این تعداد بیش از ۱۵ هزار نفر مستمری دریافت می کنند.

وی افزود: به غیر از مستمری بگیران پنج هزار و ۱۵۹ نفر نیز از حمایت های جانبی برخوردار شده و تحت پوشش توانبخشی بهزیستی استان هستند.

مدیر کل بهزیستی استان تعداد زنان سرپرست خانوار را سه هزار و ۶۰۰ نفر برشمرد و گفت: جمع کل خانواده های تحت پوشش زنان سرپرست خانوار هفت هزار و ۵۰۰ نفر است.

احمدیان در خصوص بیمه تامین اجتماعی گروه های تحت پوشش به بیمه دو هزار نفر اشاره کرد و افزود: به دلیل محدودیت های اعتباری امکان بیمه تمام افراد در کوتاه مدت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حمایت مادی از خانوارها تنها با هدف توانمند سازی است، تصریح کرد: در برخی خانواده ها بیمار زمین گیر، سالمند و یا مبتلا به بیماری خاص دیده می شود که خدمات مختلف برای این افراد ارائه می شود.

به گفته مدیر کل بهزیستی استان در عین حال افرادی با سلامت جسمی تحت پوشش هستند که ضروری است با حمایت مقطعی زمینه توانمند سازی و شاغل شدن این تعداد فراهم شود.

احمدیان با اشاره به توانمند سازی هفت هزار نفر طی سال های اخیر از تدوام این روند خبر داد و گفت: حمایت های مادی و معنوی به صورت حساب شده و با مشخص شدن نیازهای هر خانوار انجام می پذیرد.

وی از جمله سیاست های بهزیستی را اجرای برنامه های شاد برای خانوارها و گروه های تحت پوشش خبر داد و اضافه کرد: در عین حال کمک های مردمی ارائه شده در این مقاطع زمانی در میان خانواده ها توزیع می شود.

این مسئول از توزیع برخی هدایا خبر داد و خواستار حمایت و مشارکت خیرین با توجه به گستره نیازها در برنامه هایی از این دست شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
پس اوتیسمی ها چه؟!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار