با 50 میلیارد ریال
مدیر بانک توسعه تعاون استان اردبیل از صرف 50 میلیارد ریال برای راه اندازی واحدهای راکد تولیدی شهرستان نیر در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 18 June 2015

به گزارش ایرنا، مسعود کردستانی روز چهارشنبه در نشستی با فرماندار نیر گفت: ارائه سرمایه در گردش به تمام واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی این شهرستان که به علت نبود سرمایه در گردش غیر فعال و راکد شده اند در اولویت برنامه ها قرار دارد.

او اظهار کرد: ظرفیت های مناسبی در استان اردبیل برای حمایت و راه اندازی تعاونی های بانوان ، صنایع دستی ، خدمات گردشگری ، خدمات فنی و مهندسی و کشاورزی وجود دارد که باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.

وی افزود: این بانک به صورت 100 درصد دولتی در حمایت و اجرای برنامه های دولت در تقویت تعاونی ها برابر با قوانین پولی و بانکی کشور عمل کرده و مشمول نظارت بانک مرکزی است.

او فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت های اقتصادی را از اولویت های بانک توسعه تعاون دانست و گفت: از تمام امکانات برای افزایش توانمندی های بخش تعاون در اقتصاد ملی بهره خواهیم برد.

به گزارش ایرنا ، اکبر صمدی فرماندارشهرستان نیر هم در این نشست با اشاره به مشکلات بانک توسعه تعاون شهرستان از سرمایه گذاران بخش خصوصی خواست به میزان سپرده دست کم 30 میلیارد ریال در این شعبه سپرده گذاری کنند تا مشکلات این بانک رفع شود.

شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار