مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طرح جامع و تفصیلی شهر کورائیم توسط استانداری اردبیل برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد.
کد خبر: ۵۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 28 June 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، بهنام محمدی اظهار داشت: این طرح در اردیبهشت 89 با مهندس مشاور عقد قرارداد شد.

وی افزود: طرح جامع و تفصیلی شهر کورائیم پس از طی مراحل تهیه و بررسی و تأیید شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در بهمن ماه 91 در شورای عالی شهرسازی و معماری به تصویب رسید.

مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طرح جامع و تفصیلی شهر کورائیم در چارچوب طرح‌های تیپ همسان با شرح خدمات مصوب و مدون شهرهای زیر 2 هزار نفر در قالب 3 مرحله بررسی حوزه نفوذ و محدوده حریم شهر در طرح‌های فرا دست، شناخت وضع موجود و تجزیه تحلیل و تهیه طرح پیشنهادی تهیه شده است.

به گزارش فارس، کانون زیستی کورائیم به عنوان یک روستا طی چند سال گذشته به یک نقطه شهری تبدیل شده است، که پیش از تبدیل شدن به نقطه شهری دارای طرح هادی روستایی بوده است.

شهر کورائیم به لحاظ موقعیت جغرافیایی در 34 کیلومتری جنوب اردبیل واقع شده است و به عنوان مرکز بخش کورائیم در شهرستان نیر ایفای نقش می‌کند. از نظر مرز تقسیمات سیاسی و اداری، بخش کورائیم از شمال و شمال غرب به بخش مرکزی شهرستان نیر، از شمال شرق به بخش مرکزی شهرستان اردبیل، از جنوب به شهرستان میانه و از غرب و جنوب غرب به شهرستان سراب و از جنوب شرق به شهرستان کوثر محدود می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار