تیم دسته اولی آلومینیوم اراک برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در لیگ یک فوتبال از روز جمعه در شهرستان نیر در جنوب غرب اردبیل اردو زد
کد خبر: ۵۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ 04 July 2015
غلامرضا دلگرم سرمربی آلومینیوم اراک  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، در خصوص وضعیت تمرینات تیم گفت: تمامی تمرینات ما بر اساس استراتژی از پیش تعیین شده صورت می گیرد و برای آماده سازی تیم 6 تا 7 سیکل تمرینی در نظر گرفته ایم.

وی بیان کرد : در نخستین فاز این روزها به جوان های فوتبال استان فرصت داده ایم که بیاید و توانایی های خود را نشان دهند و در کنارشان نیز نفراتی که حضورشان در فصل آینده قطعی است از اخلاق و روش کار ما آشنایی بیشتری کسب کنند.

دلگرم در ارتباط با نفراتی که برای فصل جاری به عنوان بازیکن انتخاب می شوند، افزود: بیش از هرچیز اخلاق و انضباط بازیکنان نخستین فاکتوریست که مد نظر داریم و پس از عبور بازیکنان از این فیلتر به سراغ سایر خصوصیات آنها می رویم.

سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص بومی یا غیربومی بودن شاکله اصلی نفراتش در فصل جدید نیز خاطرنشان کرد: در طول فصولی که در لیگ یک بوده ام متوجه این شده ام که تیم هایی که اکثر نفرات آنها را افراد بومی تشکیل می دهند همگرایی بیشتری دارند و با یکدلی بهتری به کار ادامه می دهند و درتیم ایرانجوان بوشهر هم به همین ترتیب کار می کردیم، لذا تصمیم گرفته ایم تا جایی که ممکن است از نفرات بومی استفاده کنیم و سپس در پست هایی که نیاز به تقویت داشتیم به سراغ بازیکنان خارج از استان برویم.

وی اضافه کرد : به همین منظور با تعداد زیادی از بازیکنان بومی من جمله نفراتی که در فصول گذشته در تیم های لیگ یکی خارج از استان فعالیت داشته اند قرارداد منعقد شده است و علاوه بر این نفرات 5 یا 6 نفر دیگر نیز در رده سنی بزرگسال جذب تیم خواهند شد.

دلگرم در ارتباط با کادرفنی تیمش هم گفت: قرار است در فصل جاری سعید مفتخر که از همکاران من در ایرانجوان بوشهر بوده است به همراه آقایان پناهی، جعفری و اسلامیان به عنوان مربی به ما کمک کنند و احمدرضا بهادری و بامداد فرید نیز تیم آنالیز ما را تشکیل خواهند داد.

وی درادامه گفت: این اردو که اولین اردوی آماده سازی تیم آلومینیوم خواهد بود به مدت دوازده روز به طول خواهد انجامید و در این مدت تیم آلومینیوم ضمن تمرینات تاکتیکی ، هوازی و بدنسازی به دنبال برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم های گسترش فولاد تبریز و شهرداری اردبیل خواهد بود.

گسترش در لیگ برتر و تیم شهرداری اردبیل رقیب آلومینیوم در لیگ یک می باشد.

وی در ادامه در خصوص بازیکنان جدید این تیم نیز گفت: سید مهدی اسلامی دروازه بان سابق تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ،حمیدرضا سلیمانی هافبک تیم مس رفسنجان و حمیدرضا سلیمانی جوان اهل شهرستان کازرون در استان فارس ،

وحید نعمتی دفاع چپ سابق فولاد یزد، میلاد جعفری دروازه بان فصل قبل تیم فوتبال استقلال آبی ب تهران، صادق گلشنی بازیکن فصل قبل صنعت نفت آبادان و حسین موجی بازیکنان جدید این تیم هستند که این فصل با آلومینیوم قرارداد بسته اند.

سرمربی آلومینیوم اراک اظهار کرد: برای صعود به لیگ برتر یک برنامه دوساله داریم که با پیروی از آن و حمایت هواداران و مسئولین می توانیم فوتبال اراک را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

تیم آلومینیوم اراک در سرعین اقامت کرده و تمرینات خود را در شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب غرب اردبیل برگزار می کند.

استان اردبیل و شهرستان نیر به لحاظ ارتفاع یکی از مناسبترین مکا ها برای اردوهای تیم های ورزشی در تابستان می باشد .

هر سال اغلب تیم های فوتبال و دیگر رشته های ورزشی اردوهای تابستانی خود را در این استان برگزار می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار