فرمانده انتظامی نیر از کاهش 87 درصدی میزان وقوع سرقت در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 29 July 2015
سرهنگ کیوان زرین کلاه روز چهارشنبه در آیین معارفه رییس جدید عقیدتی ، سیاسی نیروی انتظامی این شهرستان افزود: در سال جاری یک بزرگ باند سرقت سیم برق نیز در منطقه متلاشی شد.

وی با اشاره به این که عمده سرقت ها در این شهرستان توسط سارقان غیربومی انجام شده گفت: مردم باید با رعایت نکات امنیتی علاوه بر خفظ اموال خود نیروی انتظامی شهرستان را در تامین هر چه بهتر امنیت منطقه یاری کنند.

وی همچنین با بیان این که نیر یکی از امن ترین شهرستان های استان است اظهار کرد: این شهرستان جزو امن ترین مناطق کشور است.

و نیروهای انتظامی با تمام توان خود برای حفظ امنیت در این منطقه تلاش خواهند کرد.

وی اظهار کرد: با هدف بالا بردن احساس امنیت گشت های شبانه در داخل شهر نیر و حتی در مسیرهای ارتباطی روستاهای تابعه افزایش می یابد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام قاسم اسماعیل زاده ، رییس عقیدتی ، سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل نیز در این آیین نیروی انتظامی را یک نهاد مردمی دانست و گفت: نیروی انتظامی از نهادهای تاثیرگذار در جامعه بوده و عقیدتی ، سیاسی نیز برای تقویت فرهنگ اجتماعی تلاش می کند.

حجت الاسلام میکائیل مقدسی ، امام جمعه نیر هم به نقش علما در اسلام اشاره کرد و گفت: علما و روحانیون در کنار هجمه سنگین دشمن نقش بسزایی در جامعه داشته و مرزبانان تفکر و اندیشه شیعیان هستند.

او افزود: ولایت مداری ، وحدت و یکپارچگی مردم و مسوولان در سایه فعالیت روحانیون موجب شکست توطئه های دشمنان شده و باید در برابر هجمه های ضدفرهنگی دشمنان هوشیار بود.

در این آیین با قدردانی از زحمات حجت الاسلام امینی پور ، رییس عقیدتی ، سیاسی نیروی انتظامی شهرستان نیر حجت الاسلام پیرزاده به عنوان رییس جدید این بخش معرفی شد.

شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار