سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اشاره به روند آماده‌سازی این تیم برای رقابت‌های لیگ دسته یک کشور گفت: برای موفقیت تیم شهرداری بویژه شادی هواداران خود با تمام وجود خواهیم جنگید.
کد خبر: ۶۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 30 July 2015

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی صبح پنجشنبه در بررسی برنامه های آماده سازی تیم شهرداری اردبیل برای رقابتهای لیگ دسته یک افزود: اعتقاد دارم با توجه به کارهایی که کرده‌ایم، این تیم با قدرت در رقابت‌های لیگ دسته یک حاضر شده و با موفقیت‌های خود شادی را به هواداران هدیه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بویژه معتقدم این موفقیت ها در یک سوم انتهایی مسابقات پررنگ تر خواهد بود، البته باید توجه داشت که هفته های پایانی در لیگ امسال برای تیمها بسیار مهم خواهد بود.

ربیعی در عین حال ۲۰ تیمی شدن لیگ را به ۳۸ بازی در طول فصل برای تیمی مانند شهرداری اردبیل سخت ارزیابی کرد و افزود: تعداد زیاد بازیها موجب کاهش زمان بازی می شود که این امر با توجه به اقلیم و شرایط جوی اردبیل طی شش ماه از سال و مشکلات ناشی از آن مثل زمین تمرین، کنسلی پروازها و استفاده از اتوبوس برای سفرهای طولانی و... موجب استهلاک تیم خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اشاره به وجود ۱۳ تیم جنوبی در لیگ یک عنوان کرد: رفت و آمدهای طولانی باعث خواهد شد تیم خسته شود و این کارایی را پایین می آورد، با این حال باید برای تیم صبور بود.

وی با تاکید بر اینکه با تمام این شرایط من به این تیم امیدوار هستم، گفت: به تمام هواداران و مردم اردبیل قول می دهم با تمام وجود و تا آخرین قطره انرژی خود کار کنم و فکر می کنم تاکنون و طی دو فصلی که در این بوده و برای اولین بار به لیگ دسته یک آورده ام، این تفکر را اثبات کرده ام.

ربیعی در این خصوص به قرارداد خود با باشگاه شهرداری اردبیل اشاره کرد و افزود: پس از پایان فصل گذشته از تیم های پارسه تهران و آلومینیوم اراک پیشنهادهای جدی داشتم و حتی کارم با آلومینیوم تمام شده بود اما به حرمت باشگاه و با عنایت های ویژه هواداران که همیشه عامل و انگیزه من بودند، و نیز مجموعه شورا و شهرداری و مدیرعامل باشگاه در این تیم ماندگار شدم.

وی با اشاره به تاکید علی دایی به عنوان بزرگ فوتبال و اسطوره کشور برای ماندن در تیم شهرداری اردبیل اضافه کرد: من مدام با ایشان تماس دارم و برنامه های تیم را منتقل می کنم چراکه ایشان بزرگ همه ما بوده و برای تیم شهرداری تعصب و تعلق خاطر دارد و پیگیر آن است.

جوان ترین سرمربی لیگ دسته یک کشور همچنین نبود زمین تمرینی مناسب و اختصاصی را از مهمترین مشکلات تیم برای آماده سازی پیش فصل برشمرد و یادآور شد: در این خصوص دغدغه جدی داریم، سه روز هفته را در شهرستان نیر، دو روز در زمین چمن کارگران اردبیل و دو روز در زمین دانشگاه محقق اردبیلی تمرین می کنیم که مشکلات خود را دارد.

وی با بیان اینکه حتی باشگاه با وجود پرداخت هزینه اجاره زمین؛ اقدام به کوتاه کردن چمن زمین تمرین می کند، تاکید کرد: اگر این زمین های تمرینی نیز هماهنگ نشود مجبور به استفاده از زمین چمن مصنوعی استادیوم دایی هستیم که آستانه مصدومیت بازیکنان را بالا می برد.

ربیعی در پاسخ به اینکه چرا تیم شهرداری در زمین تختی اردبیل به عنوان محل بازی تمرین نمی کند، بیان داشت: اگر در این زمین تمرین کنیم به علت عمر بالای آن جوابگوی ۱۹ بازی لیگ دسته یک نخواهد بود.

وی رسانه ها یار دوازدهم تیم برشمرد و ادامه داد: در نیم فصل دوم سال گذشته به این تیم آمدم و در بدترین شرایط تیم را تحویل گرفتم با حمایت مردم و هواداران و نیز رسانه ها توانستیم به جایگاه بالاتر صعود کنیم، امسال نیز نیازمند حمایت های رسانه ها هستم.

ربیعی تصریح کرد: براین اساس وظیفه دارم رسانه ها را در جریان اتفاقات کامل تیم قرار داده و از آنها برای موفقیت در فصل جاری کمک بگیرم و امیدوارم رسانه ها نیز تیم خود را با تمام توان یاری و حمایت کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار