رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: ورزشکار نیری در مسابقات قهرمانی کشور مدال برنز کشوری دو و میدانی را به گردن آویخت.
کد خبر: ۷۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 03 August 2015
سیدناصر میر مرسلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مسابقات دو و میدانی قهرمانی نونهالان کشور ویژه پسران که در رشت برگزار شد 55 دونده رده سنی نونهالان در قالب هفت تیم از استان های گیلان ، زنجان ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل و قزوین رقابت کردند.

وی گفت: شایان علایی ورزشکار رشته دو و میدانی شهرستان نیر در این دور از مسابقات قهرمانی کشوری توانست در رشته 3000 متر مدال برنز کسب کند.

میر مرسلی اظهار کرد: این ورزشکار پیش تر در مسابقات قهرمانی استان در رده سنی نوجوانان که در شهرستان های مشگین شهر و گرمی برگزار شد موفق به دریافت مدال طلا شد و به مسابقات کشوری راه یافت.

او همچنین به برگزاری المپیاد ورزشی زیر 16 سال استان در اردبیل اشاره کرد و گفت: این المپیاد در 13 رشته پسران و 11 رشته دختران به میزبانی شهرستان های اردبیل ، مشگین شهر ، پارس آباد ، نیر ، بیله سوار ، خلخال ، گرمی و نمین از 9 تا 23 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

میرمرسلی افزود: نیر میزبان مسابقات بدمینتون (پسران 19 مرداد) و (دختران 22 مرداد) در سالن ورزشی حجاب خواهد بود و ورزشکاران این شهرستان در بخش پسران در رشته های ژیمناستیک ، شمشیربازی ، شنا ، تنیس روی میز ، تکواندو ، کشتی ، بدمینتون ، شطرنج و در بخش دختران در رشته های ژیمناستیک ، شمشیربازی ، دو و میدانی ، شنا ، تکواندو ، بدمینتون و شطرنج شرکت می کنند.

شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار