در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بهره برداری از چند پروژه شرکت برق ، آب و فاضلاب و عمران شهری در شهرستان نیر آغاز شد.
کد خبر: ۸۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 26 August 2015
به گزارش ایرنا ، فرماندار نیر روز چهارشنبه در این آیین گفت: برای اجرای پروژه های توزیع نیروی برق اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال هزینه شده است.
اکبر صمدی افزود: همچنین پروژه های عمران شهری نیر که شامل اجرای کانال سنگی و زیرسازی و آسفالت 21 کوچه و اصلاح هندسی سه راهی نیر به کورائیم است با صرف پنج میلیارد ریال اجرا شده است.
وی افتتاح تاسیسات آبرسانی شهر نیر با هفت میلیارد ریال شامل خرید یک دستگاه تانکر آبرسانی ، یک دستگاه پمپ اس پی و اصلاح و استاندارد سازی شبکه آبرسانی شهر نیر را از دیگر پروژه های افتتاحی هفته دولت در نیر ذکر کرد.
صمدی اظهار کرد: طول عملیات بهسازی و آسفالت بزرگراه نیر ، اردبیل 9 کیلومتر است و برای اجرای آن 80 میلیارد ریال هزینه شده است.
افتتاح خانه عالم روستای پیرنق با زیربنای 80 متر مربع با 700 میلیون ریال و پروژه آبرسانی روستای گوگه با یک میلیارد و 700 میلیون ریال با
بهره مندی 80 خانوار روستایی از دیگر پروژه های افتتاح شده در نیر به مناسبت هفته دولت است.
شهرستان نیر با بیش از 25 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار