استاندار اردبیل گفت: با توجه به آب و هوای شهرستان نیر نیاز است در این شهرستان کمپ ورزشی برای حضور تیم‌های ورزشی راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۸۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 30 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت شهرستان نیر اظهار داشت: شهرستان نیر همه ساله میزبان تیم‌های مختلف ورزشی برای برگزاری اردوها و بازی‌های دوستانه بوده و نیاز است با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یک کمپ مجهز در این شهر راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نیر دارای زمین ورزشی خوبی است، گفت: یکی از مشکلات این شهرستان نبود هتل است که متأسفانه این امر کار را برای تیم‌های ورزشی سخت کرده و به دلیل نبود هتل در شهرستان نیر در شهرستان سرعین اقامت می‌کنند.

استاندار اردبیل بیان کرد: مسئولان شهرستان نیر باید هرچه زودتر نسبت به جذب سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی کمپ در این شهرستان اقدام کنند چرا که راه‌اندازی این کمپ می‌تواند علاوه بر حضور تیم‌های داخلی میزبان تیم‌های خارجی باشد که این امر باعث پویایی اقتصاد منطقه می‌شود.

خدابخش تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 12 تیم لیگ برتری در شهرستان نیر اردو زدند و این آمار امسال به بیش از 15 تیم رسیده است و باید هرچه زودتر هتل و زمین مجهز در شهرستان نیر راه‌اندازی شود.

وی افزود: شهرستان نیر به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری وتفریحی همه ساله میزبان خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی است و باید زیرساخت‌های جذب سرمایه‌گذاران برای ایجاد سرمایه‌گذاری در نیر فراهم شود تا این شهرستان در عرصه‌های مختلف توسعه یابد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: آبدرمانی آفتاب نیر ویژه بانوان چند ماه پیش در این شهرستان با تجهیزات مدرن راه‌اندازی شده که قرار است با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بخش آقایان نیز در این آبدرمانی ایجاد شود و این امر یک اقدام بسیار مهم در جذب گردشگران داخلی و خارجی است.

خدابخش تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت پروژه‌های بسیار مهمی در شهرستان نیر به بهره‌برداری رسیده و امیدواریم با همت دولت یازدهم و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تحول عظیمی در حوزه اقتصاد و اشتغال شهرستان نیر به وجود آید که این امر نیازمند وحدت و همدلی مسئولان و مردم است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار