همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس 2 پایگاه بسیج کارگری در شهرستان نیر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 26 September 2015
به گزارش ایرنا ، پایگاه مقاومت شهدای گمنام در محل اداره راه وشهرسازی وپایگاه شهید یوسف اصلانی نیز در شهرداری نیر مورد افتتاح قرار گرفت.
فرماندار نیر درآیین افتتاح این پایگاهها گفت : حوزه بسیج کارگری می تواند با اجرای منویات مقام معظم رهبری و پیروی از دستورهای ایشان و با کار و تلاش به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.
اکبر صمدی افزود: مهم ترین بحث حوزه کارگری ارتقاء فرهنگ و تفکر بسیجی و بحث تولید است، هدفی که در نهایت کمک به استقلال اقتصادی می باشد .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیر هم با بیان اینکه چیستی فلسفه تشکیل بسیج تقویت، تحکیم و تحقق ارزش های اسلامی است، گفت: دفاع در برابر تهاجم بیگانگان و تامین امنیت داخلی از فعالیت های بسیج است.
سرهنگ حسن دهقانی ادامه داد: جهاد اقتصادی، مباحث فرهنگی، امداد رسانی و بهداشت و فضاهای سایبری از عرصه های فعالیت بسیج است.
وی اظهار کرد: کارگران عموما در تمامی صحنه های مختلف دوشادوش تمامی افراد جامعه تلاش می کنند، آنها در چند جبهه در حال تلاش بوده اند در هشت سال دفاع مقدس نگذاشتند چرخ تولید کارخانه ها متوقف شده و همزمان با آن در جبهه های حق علیه باطل نیز حضور داشتند.
نیر در جنوب اردبیل واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار