مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت:‌ در حال حاضر 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان و تمامی جمعیت شهری استان از روشنایی برق برخوردار هستند
کد خبر: ۱۰۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 04 October 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، علیرضا علیزاده ظهر امروز در مانور تعمیرات پیشگیرانه شرکت توزیع نیروی برق استان در شهرستان نیر اظهار داشت: این مانور با هدف آمادگی نیروهای شرکت برق و رفع هرچه سریع‌تر نواقصات در مواقع حساس و بحرانی انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: در این زمینه مانور تعمیرات پیشگیرانه در شهرستان نیر این منطقه برگزار و اکیپ ‌های فنی و اجرایی مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در آن حضور داشتند.

وی افزود: در این مانور مطابق سناریو بحران شرکت توزیع برق 12 اکیپ اتفاقات و با 48 پیمانکار در سریع‌ترین زمان ممکن در محل اعلام شده استقرار و به‌صورت عملیاتی 17 کیلومتر از خطوط 20 کیلومتری را با تعویض مقره های شکسته و معیوب اصلاح جمپر و شلی سیم انجام دادند.

علیزاده هدف از برگزاری این مانورها را پایداری شبکه های توزیع، آمادگی فیدرهای استان برای مواجهه با پیک بار تابستان، کاهش اتصالی‌های گذرا و دائم خطوط، تامین برق مطمئن برای مشترکان، حفظ آمادگی اکیپ‌های اجرایی، کاهش خاموشی‌های روستاها، ایجاد همدلی بین مدیریت‌ها، تبادل تجربه و انتقال دانش بین مدیریت‌های شهرستان‌ها دانست.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیان کرد: در اجرای این مانور 3 دستگاه بالابر، 13 دستگاه خودروی عملیاتی و یک دستگاه کامیون بخش لجستیکی به‌کار گرفته شده است و تلاش و جدیت بر برگزاری هر چه بهتر این مانور برای آماده‌سازی نیروها بوده است.

وی با اشاره به میزان برق‌رسانی‌های در سطح استان اردبیل و بهره‌مندی مردم استان از این نعمت الهی گفت: در حال حاضر 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان و تمامی جمعیت شهری استان از روشنایی برق برخوردار هستند که تلاش می‌کنیم تمامی مناطق روستایی را از این نعمت بهره‌مند کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار