فرماندار شهرستان نیر گفت: با اختصاص اعتبارات مورد نیاز معابر و خیابان‌های شهری کورائیم شهرستان نیر زیرسازی و آسفالت می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳ 05 October 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، اکبر صمدی ظهر امروز در بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های شهری کورائیم در شهرستان نیر اظهار داشت: مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای توسعه و عمران شهری کورائیم شهرستان نیر اختصاص یافته که با تخصیص و جذب این میزان اعتبارات شاهد توسعه هر چه بیشتر پروژه‌های شهری در این منطقه می‌شویم.

فرماندار شهرستان نیر با بیان اینکه از این میزان اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برای زیرسازی و آسفالت‌ریزی شهری کورائیم اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: بیش از یک و نیم کیلومتر از معابر اصلی و فرعی شهر کورائیم با این میزان اعتبار زیرسازی و آسفالت می‌شود.

وی از پیشرفت 60 درصدی ساختمان شهرداری کورائیم خبر داد و افزود: 3 میلیارد ریال اعتبار برای احداث ساختمان شهرداری کورائیم اختصاص یافته که هم اکنون با پیشرفت مناسبی در حال اجرا بوده و تلاش می‌کنیم با تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده زمینه بهره‌برداری سریع‌تر از آن را فراهم آوریم.

صمدی با اشاره به اینکه عملیات احداث این ساختمان تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید، گفت:‌ در کنار اعتبارات اختصاص یافته 700 میلیون ریال نیز برای زیباسازی و مبلمان شهری کورائیم اختصاص یافته و در این حوزه هزینه می‌شود.

فرماندار شهرستان نیر بیان کرد: زیباسازی و مبلمان شهری، نصب المان‌های مختلف در میادین شهر و 50 عدد تیر روشنایی برق در مسیر یک و نیم کیلومتر محور اصلی شهر کورائیم و وسط بلوارها با این میزان اعتبار اختصاص یافته از محل اعتبارات جرائم راهنمایی و رانندگی عملیاتی می‌شود که هم اکنون در حال اجرا است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار