فرماندار نیر از اختصاص 70 میلیارد ریال برای عمران شهری نیر در نیمه اول امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 07 October 2015
اکبر صمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان 30 میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی و کنار گذر شهر نیر ، دو
میلیارد ریال برای تکمیل مرکز درمان بستر و اورژانس ، چهار میلیارد ریال برای ناحیه صنعتی ، دو میلیارد ریال برای احداث کمپینگ اقامتی و خوابگاه ورزشی ، پنج میلیارد ریال به شهرداری ، دو میلیارد ریال برای آسفالت معابر و یک میلیارد ریال برای زیرسازی و آسفالت میدان ورودی هزینه می شود.
وی گفت: مابقی اعتبار هم برای آسفالت خیابان دانشگاه پیام نور ، آسفالت کوچه های مسکن مهر و نصب علایم راهنمایی و دوربین های کنترل ترافیک شهری هزینه خواهد شد.
او اظهار کرد: اعتبارات مذکور از محل تملک دارایی ها ، سرمایه ای استانی و سهم شهرستان و ماده 180 قانون برنامه توسعه تامین شده و
در نیمه دوم امسال نیز از سایر منابع اعتباری کمک های دولتی جذب می شود.
صمدی افزود: دولت از اجرای طرح های هادی روستایی ، پارک و فضای سبز ، ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی ، برق رسانی و آب رسانی برای عمران روستاها حمایت می کند.
وی بر لزوم استفاده بهتر از ظرفیت های بالقوه شهری تاکید کرد و گفت: شهر توریستی نیر در بخش های مهم گردشگری ، تاریخی و صنعتی دارای ظرفیت هایی است که باید به این ظرفیت ها توجه ویژه شود.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار