در شهرستان نیر؛
قربان ادراکی دبیر سومین جشنوار دوسالانه عکس بسیج در آیین معرفی برترین های این جشنواره اظهار داشت: تعداد 476 اثر توسط 49 عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که تعداد 279 اثر مربوط به بخش سبک زندگی ایرانی – اسلامی وتعداد 199 اثر مربوط به فعالیت های فردی وجمعی در بخش فعالیت‌های بسیج وبسیجیان بود.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳ 07 October 2015

طی مراسمی برگزیدگان سومین جشنواره دو سالانه عکس بسیج معرفی شدند.

به گزارش تابناک اردبیل، قربان ادراکی دبیر سومین جشنوار دوسالانه عکس بسیج در آیین معرفی برترین های این جشنواره اظهار داشت:  تعداد 476 اثر توسط 49 عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که تعداد 279 اثر مربوط به بخش سبک زندگی ایرانی – اسلامی وتعداد 199 اثر مربوط به  فعالیت های فردی وجمعی در بخش فعالیت‌های بسیج  وبسیجیان بود.

وی افزود در بخش سبک زندگی ایرانی - اسلامی آثار آقایان جاوید خدمتی و احمد زعفری هشتچین ودر فعالیت های فردی وجمعی بسیج وبسیجیان آقایان سجاد دادپور وعلی انوار به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند و از صمد سلیمانزاده و سعید نصیری تقدیر شد.

ادراکی در ادامه با اشاره به راهیابی تعداد 26 اثر به بخش نمایشگاه سومین جشنواره شعر بسیج افزود: در این بخش از سعید شیخی، فیاض بهپور، حسن الهیاری، پروین بهرامی، پروانه جمالی با اعطای لوح سپاس و جوایز نقدی تجلیلی به عمل آمد.

مدیر انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل با بیان اینکه در این جشنواره 49عکاس شرکت کرده بودند، یادآور شد: فضای ایجاد شده برای هنرمندان دلسوز و متعهد به نظام اسلامی فضای سالم و شایسته است که امیدواریم هنرمندان در جشنواره‌های مختلفی که سازمان بسیج هنرمندان در طول سال برگزار می‌کند استقبال کنند تا شاهد رشد و شکوفایی هنر متعهد در استان باشیم.

ادراکی در پایان سخنان خود تصریح کرد: این جشنواره با هدف ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری تلاش برای معرفی ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و ارتقای ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر استان اردبیل برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار