نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:
منصور حقیقت پور اظهار کرد: دولت و اکثریت مجلس در باره بر جام هم نظرند وباتوجه به شرایطی که در مجلس حاکم است به نظر می رسد طرح یک فورتی در باره برجام به تصویب اکثریت لازم در مجلس برسد و تحرکات عده ای اندک برای آبستراکسیون شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 09 October 2015
مخالفان برجام در مجلس اندک هستندنائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت : گروه اندکی در مجلس با برجام مخالف اند و در تصویب طرح ارایه شده در مجلس سنگ اندازی می کنند.
به گزارش تابناک اردبیل، به نقل ازخبرگزاری ایرنا از اردبیل منصور حقیقت پور روز جمعه در شهرستان نیر به خبرنگار ایرنا افزود: طرح یک فوریتی نمایندگان در باره برجام روز یکشنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طرح خواهد شد و نمایندگان نیز بر اساس منافع ملی به آن رای مثبت خواهند داد.
حقیقت پور بیان کرد: اکثریت نمایندگان در قالب طرح یک فوریتی خواستار تامین امنیت و حفظ منافع ملی کشور است و این طرح نیز در هیمن راستا تنظیم و به صحن مجلس ارایه شده است .
وی اظهار کرد: دولت و اکثریت مجلس در باره بر جام هم نظرند وباتوجه به شرایطی که در مجلس حاکم است به نظر می رسد طرح یک فورتی در باره برجام به تصویب اکثریت لازم در مجلس برسد و تحرکات عده ای اندک برای آبستراکسیون شکست خواهد خورد.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب نیر واقع است .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار