هدایای دفتر مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان مناطق محروم، به شهر مرزی اصلاندوز رسید.
کد خبر: ۱۱۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹ 17 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در خلخال برگزار شد، به همت بنیاد علوی هدایای مقام معظم رهبری بین دانش‌آموزان مناطق محروم و بی‌بضاعت در شهر مرزی اصلاندوز توزیع شد تا بیش از سه هزار و 856 دانش‌آموز این منطقه محروم از این هدایا استفاده کنند.

ارزش هدایای مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم توان مالی مناطق محروم و دورافتاده 85 میلیون تومان است که در مدت چهار روز قرار است بین دانش‌آموزان منطقه آموزش و پرورش اصلاندوز توزیع شود.

این هدایا که در بین دانش‌آموزان 24 استان محروم با اولویت شاخص توسعه‌نیافتگی توزیع می‌شود، در سال زراعی گذشته در بیش از 154 منطقه آموزشی توزیع شده که همه ساله با آغاز سال تحصیلی جدید در استان اردبیل و مناطق محروم نیز این هدایا توزیع می‌شود تا دانش‌آموزان بهره‌مند از این لطف و مهربانی پدر مهربانشان مقام معظم رهبری باشند تا در سایه این خورشید درخشان و فروزان به ادامه تحصیل پرداخته و از نور علم و معرفت بهره‌مند شوند.

دانش‌آموزان اصلاندوزی به هنگام دریافت این هدایا مراتب مهر و محبت و دوست‌ داشتن‌های خودشان را به همراه قدردانی از عنایت مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان مناطق محروم اعلام کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار