فرماندار نیر از رفع مشکلات ترافیکی این شهر با اصلاح نقاط حادثه خیز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 20 October 2015
به گزارش ایرنا ، اکبر صمدی روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک نیر افزود: با هدف حذف نقاط حادثه خیز و کاهش حوادث رانندگی در این حوزه دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای اصلاح منطقه حادثه خیز شهر نیر سه راهی نیر به قره شیران و کورائیم اختصاص یافته است.
او به نصب دو دستگاه دوربین کنترل ترافیک در داخل شهر نیر اشاره کرد و گفت: با توجه به تاثیر نصب دوربین های کنترل ترافیک در کاهش مشکلات در این حوزه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دو دستگاه دوربین دیگر نیز تا پایان امسال در شهر نیر نصب می شود.
صمدی با اشاره به نقاط حادثه خیز داخل شهر نیر بیان کرد: با تلاش و جدیت مسوولان مربوطه در این حوزه نقاط حادثه خیز و پرترافیک شناسایی و حذف می شود تا حوادث و تصادفات رانندگی در داخل شهر کاهش یابد.
وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در کاهش مشکلات و معضلات حوزه ترافیک افزود: برای کاستن از بار ترافیک در شهرستان نیر و مشکلات و نارضایتی ها در این حوزه نهادهای فرهنگی و متولی این امر باید برای کاهش ترافیک برنامه ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.
صمدی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و اختصاص اعتبارات مورد نیاز 15 کیلومتر از بزرگراه نیر به اردبیل نیز گاردریل نصب می شود.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار